فرماندار بویراحمد
مهدوی مطلق : ایشان الگویی برای جوانان است، باید بدانید قهرمانی آسان است، اما آنچه سخت است قهرمان ماندن است و انشالله که این نوجوان قهرمان باشد و قهرمان بماند.
کد خبر: ۱۰۲۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸ 23 January 2022
جمعی از مسئولان استان و شهرستان بویراحمد همزمان با شب میلاد فاطمه زهرا(س) و روز مادر، با قهرمان مسابقات کشوری کیک بوکسینگ در استان دیدار کردند.
فرماندار بویراحمد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس هیئت ورزش‌های رزمی و جمعی از فرهنگیان استان در این دیدار حضور داشته و با خانواده فاتح مسابقات قهرمان کشوری در رشته کیک بوکسینگ و صاحب کمربند طلای این دوره از مسابقات دیدار و تقدیر کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار شهرستان بویراحمد در این دیدار گفت: شب ولادت حضرت زهرا(س) است و بهترین هدیه یک فرزند به مادر خود صالح بودن است و این قهرمانی را به خانواده و مخصوصاً مادر ایشان تبریک می‌گوییم، همچنین این موفقیت جای تبریک به همه ورزشکاران، دانش‌آموزان و جامعه ورزشی دارد.
قهرمان ماندن سخت است
شهرام مهدوی مطلق افزود: باید به ظرفیت های دانش آموزان، جوانان و نوجوانان بیشتر توجه کنیم زیرا آینده در دستان آنهاست و این اهمیت تا جایی است که رهبر انقلاب فرمودند “رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله ایست که نارنجک به کمر می بندد و زیر تانک دشمن می رود”.
وی خاطرنشان کرد: این جوانان و نوجوانان ۱۳ ساله همواره وجود دارند، نه فقط در دوران دفاع مقدس وجود داشتند، از نوع دیگر نوجوانان ۱۳ ساله امروز در این جنگ شناختی و فرهنگی که به جان جوانان ما افتاده است، همین دانش آموز ما جناب آقای طاهری است که از رزمندگان خط مقدم مبارزه با جنگ روانی، شناختی و فرهنگی است.

مهدوی مطلق اذعان داشت: ایشان الگویی برای جوانان است، باید بدانید قهرمانی آسان است، اما آنچه سخت است قهرمان ماندن است و انشالله که این نوجوان قهرمان باشد و قهرمان بماند.
قهرمان ماندن سخت است
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز در این دیدار گفت: در قرآن ۴ مرتبه به کلمه تزکیه و تعلیم اشاره شده است که ۳ بار تزکیه مقدم بر تعلیم بوده است و این نشان از اهمیت و ارجحیت تربیت بر تعلیم دارد.
کوروش دلشاد تصریح کرد: وقتی تربیت را معنی می کنیم یعنی شکوفا شدن فطرت درونی انسانها، اما کجا باید شکوفا شود، لذا مدرسه مهم ترین محل برای رسیدن به این هدف است.
وی همچنین اظهار داشت: اول تهذیب، بعد تعلیم و پس از آن ورزش را باید مد نظر داشته باشیم، مدرسه و آموزش و پرورش یک نهاد آموزشی و تربیتی است و در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ۶ ساحت تربیتی وجود دارد که یکی از آنها جسمی و بدنی می باشد که نیاز است توجه ویژه ای به آن داشت.
دلشاد تصریح کرد: به عنوان عضو کوچکی از جامعه فرهنگی استان، نه به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد درخواست دارم که نگاه به آموزش اصلاح شود زیرا متاسفانه دو نگاه نسبت به مدرسه وجود دارد، نگاه اول و غالب اولیا برای به دست آمدن نمره است، اما دیدگاه دیگر تربیتی است.
وی ادامه داد: ما مدرسه را به عنوان مهمترین نهاد اجتماعی قلمداد می‌کنیم و بعد تربیتی و آموزشی و اخلاقی است، پس شکل‌گیری شخصیت افراد در مدرسه است و خلاقیت در مدرسه به وجود می‌آید و موفقیت امثال آقای طاهرپور در مدرسه شکل گرفته است همانطور که سایر نبوغ آموزشی و مهارتی نیز کشف شده‌اند.
وی اضافه کرد: ما به عنوان مسئولان آموزش و پرورش این دانش آموز را تا مرحله کشوری بردیم و ادامه راه تخصصی و در حوزه کار ورزش و جوانان است و از همین جا ایشان و سایر ورزشکاران دانش آموز را به مدیرکل ورزش و جوانان استان می‌سپاریم تا در میادین جهانی عرض اندام کنند.
قهرمان ماندن سخت است
مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز خاطر نشان کرد: جا دارد از خانواده این قهرمان به خاطر تربیت سالم فرزندشان تقدیر و تشکر کنیم و بهترین هدیه برای پدر و مادر آنها، به دست آمدن چنین نتایج درخشانی است.
جهانبخش افزود: در این جایگاه وظایف ماست که آنها را به میادین ببریم تا ظرفیت‌های خود را بسنجند و به موفقیت های بیشتری دست یابند.
وی اضافه کرد: ورزشکاران استان در میادین کشوری و جهانی مدال های خوبی کسب کردند و از مربیان آنها نیز باید تقدیر کرد.
جهانبخش در ادامه ضمن تقدیر از آقای حسینیان رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان، گفت: ایشان بدون هیچ چشم داشتی از ورزشکاران حمایت کرده و با دست خالی آنها را به میادین می برند، ورزشکاران زیادی در سطح استان داریم که با شایستگی تمام عمل کردند و حتی برای اولین بار در تاریخ استان مدال آوری کردند و این نشان می‌دهد که پتانسیل‌های زیادی داریم که اگر زیرساختها فراهم شوند ورزشکاران ما در سطح جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به موفقیت های ورزشکاران استان در میادین مختلف آسیایی و جهانی گفت: آنجا که گزارشگر بازی های آسیایی از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان خاستگاه ورزش دو میدانی یاد می‌کند، باعث افتخار ماست و باید برای حفظ این جایگاه تلاش کنیم.
وی تاکید کرد: تمام تلاشم را برای این ورزشکاران به کار خواهم گرفت و از روز آغاز به کار گفتم هدفم این است که این قهرمانان را نگه دارم.
لازم به ذکر است؛ جوان بویراحمدی فاتح مسابقات قهرمان کشوری در رشته کیک بوکسینگ یوشیتا و صاحب کمربند طلای این دوره از مسابقات به میزبانی تهران شد.
محمد حسین طاهرپور گنجه ای در سال های اخیر به کرات باعث افتخار استان شده است. وی از سن ١٠ سالگی ورزش رزمی را زیر نظر استاد سجاد حیدرپور در باشگاه شیرهای جوان یاسوج شروع و هم اکنون ١۶ سال سن دارد. این جوان بویراحمدی در این دوره از مسابقات در رده سنی جوانان ایران با اقتدار کامل موفق به دریافت حکم قهرمانی کشوری از فدراسیون ورزش های رزمی و کمربند طلای این دوره از مسابقات شد.
در این دوره از مسابقات رزمی کارانی از سراسر کشور حضور داشتند که سهم استان کهگیلویه بویراحمد یک مقام اول و قهرمانی توسط محمد حسین طاهرپور و دو مدال نقره توسط علی حسن پور و نادر قدمیان بود. این مسابقات به طور رسمی و زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی کشور برگزار گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار