محبی پور، با لزوم جذب اعتبارات بیشتر از نهادهای بین‌المللی کمک کننده به پناهندگان با توجه به حضور جمعیت گسترده پناهندگان ر استان فارس تاکید کرد و افزود: حضور پناهندگان می بایست برای کشور حاوی دستاورد باشد.
کد خبر: ۱۰۱۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 02 January 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: اسماعیل محبی پور، در آیین تودیع و معارفه مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس افزود: فتنه‌ای که منجر به جنگ در سوریه شد نیز مشابه فتنه‌ای بود که در داخل کشورمان شکل گرفت اما قدرت نظام ایران اسلامی و آگاهی و بصیرت مردم آن را هم خنثی کرد.
او ادامه داد: فتنه سال ۸۸ ضرر و زیان اقتصادی بسیاری به کشور و مردم وارد کرد و موجب لغو قراردادهای اقتصادی و خروج سرمایه از کشور شد.
وی، ضمن تاکید بر لزوم لزوم تداوم آگاهی و بصیرت مردم افزود: تشخیص حق از باطل اکتسابی است و از این مسیر بهشت و جهنم انسانها مشخص می‌شود و مردم باید با آگاهی، مصلحت کشور را در مواقع حساس تشخیص دهند و موضع خود را مشخص کنند تا در دام این فضاهای فریب گرفتار نشوند.
وی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی افزود: در شرایطی که فتنه کشور سوریه با مداخله کشورهای خارجی تشدید شد، در این شرایط سخت حاج قاسم سلیمانی متبلور شد و شرایط را به نفع جبهه مقاومت رقم زد و این شخصیت عظیم پس از بیش از ۴۰ سال خدمت صادقانه و شجاعانه برای کشور به شکل ناجوانمردانه به شهادت رسید و راه مکتب این سردار بزرگ ادامه خواهد داشت.

حضور پناهندگان باید برای کشور دستاورد داشته باشد

محبی پور، با لزوم جذب اعتبارات بیشتر از نهادهای بین‌المللی کمک کننده به پناهندگان با توجه به حضور جمعیت گسترده پناهندگان در استان فارس تاکید کرد و افزود: حضور پناهندگان می بایست برای کشور حاوی دستاورد باشد.
در این مراسم، ضمن قدردانی از سید علاءالدین کراماتی مدیر کل پیشین اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، محمد علی خادم الرسول به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار