امام‌جمعه موقت شهر یزد گفت: تمامی طرح‌ها و مصوبه سفر رییس‌جمهور به استان برای کمک به مردم و توسعه فرهنگی و اجتماعی از سوی مسئولان امر به جد پیگیری شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴ 25 December 2021

سفر روز جمعه ۲۶ آذرماه سال ۱۴۰۰ رییس جمهور و تعدادی از وزیران دولت سیزدهم به یزد مصوبه های داشت که بر اساس آن دولت برای تکمیل و اجرای ۱۵۳ پروژه هفت هزار و ۷۰۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص می دهد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد به سفر پرخیر و برکت آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، معاونان رییس جمهور و ۶ نفر از اعضای کابینه سیزدهم به استان اشاره کرد و گفت: در این سفر شاهد برخی مصوبه های خوبی در بخش‌های مختلف هستیم که باید نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان امر تا حصول نتیجه به جد پیگیر موضوع باشند.

وی با بیان اینکه تحقق طرح‌های مختلف این سفر و دستاوردهای آن جزو مطالبه مردمی است که تحقق آن نقش مهمی در رفع بسیاری از مسایل دارد ،ادامه داد: همکاری و پیگیری تمامی مسئولان در این مورد نقش مهمی در رسیدن به اهداف نظام و انقلاب اسلامی دارد و همه در قبال آن مسئول هستیم.

عضو فقهای شورای نگهبان در بخشی از خطبه های نمازجمعه این هفته یزد که در مسجد تاریخی ملااسماعیل یزد برگزار شد، به فتنه سال ۸۸ و نقش مردم و رهبری نظام در خنثی کردن آن اشاره کرد و گفت: دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت باید با برنامه‌های معرفتی برای بازشناسی ابعاد موضوع و پیشگیری از توطئه‌های فرهنگی دشمنان علیه کشور صورت گیرد.

مدرسی اظهار کرد: دشمنان که چشم دیدن موفقیت های نظام و انقلاب را ندارند هر روز با توطئه‌ای به دنبال ضربه‌زدن به اصل انقلاب هستند، باید مردم و مسئولان با بصیرت و اطاعت از مقام معظم رهبری برای شکست اهداف کفرجهانی وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

وی به اهمیت بودجه سال ۱۴۰۱ شمسی اشاره کرد و گفت: اختصاص بخشی از بودجه به نهادهای فرهنگی و تبلیغی امری ضروری است هرچند برخی افراد بدون بررسی و نگاه دقیق آن را بعضا به زیر سئوال می‌برند، این موضوع اصلا پذیرفته نیست، قطعا باید برای فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی بیش از گذشته اقدام و سرمایه‌گذاری کرد.

امام‌جمعه موقت یزد در ادامه به توطئه های دشمنان و ایجاد شک و شبهه در فضای مجازی علیه ارزش‌های دینی، انقلابی و اعتقادی اشاره کرد و یادآور شد: هوشیاری مردم و مسئولان موجب خنثی‌شدن توطئه و اهداف شوم استکبار علیه نظام انقلابی ماست .

نماز عبادی سیاسی جمعه در ۲۱ شهر و هفت روستای پرچمعیت استان یزد برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار