در عمليات كارآگاهان پليس استان، يك باند ۴ نفره سرقت در شهرستان اراک منهدم شد و به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی اعتراف كردند. 
کد خبر: ۱۰۱۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ 23 December 2021

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ"کامیار چهری" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اين باره گفت: در پی وصول شکایتی مبنی برسرقت از تجهیزات پزشکی از مطب یکی از پزشکان در شهرستان اراک و دیگر سرقت های مشابه از اماکن خصوصی و دولتی در این شهرستان، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: در انجام تحقيقات تخصصي كارآگاهان پليس، سرنخ هايي از وقوع سرقت های مورد نظر از سوی يك باند ۳ نفره از سارقان سابقه دار با یک دستگاه خودروی سواری در این پرونده به دست آمد.
اين مقام مسئول یادآور شد: با تعاملات اطلاعاتي انجام شده و استعلامات صورت گرفته از شماره پلاک خودروی سارقان، مخفیگاه این افراد شناسايي و همگی آنان در عملیاتی در شهرستان اراک دستگیر شدند.
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي با اشاره به توقیف خودروی سارقان و انتقال آن به پارکینگ اظهارداشت: در تكميل تحقيقات کارآگاهان پلیس، سرانجام افراد دستگیر شده با مشاهده اسناد و مدارك موجود به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در شهرستان اراك و فروش اموال سرقتی به دیگر همدستشان اعتراف كردند.
سرهنگ چهری با بيان دستگيري ديگر همدست اين افرد که در خرید اموال مسروقه با آنان همکاری داشت افزود: تمامی اموال سرقت شده از قبیل انواع تجهيزات پزشکي، یک دستگاه پمپ کف شور قالی شویی، تعداد ۸ دستگاه تلفن همراه و نیز تعداد زیادی موتور مختلف دینام، کولر و ...در بازرسی از مخفیگاه این خریدار اموال مسروقه کشف و پس از شناسایی مالباختگان به آنها تحویل داه شد.
این مقام انتظامی با اشاره به معرفی سارقان دستگیر شده در این عملیات پلیسی به دستگاه قضائی گفت: عدم توجه به توصيه هاي پليس و كوتاهي در استفاده از وسايل حفاظتي براي نگهداري از اموال از عواملي است كه زمينه ساز وقوع سرقت  مي شود، كه لازم است شهروندان در پيشگيري از سرقت بیش از پیش، توصيه هاي پليسی را مورد توجه قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار