حجت الاسلام و المسلمین حسینی در معیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان ضمن حضور در انبار‌های اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان کردستان از بخش‌های مختلف آن بازدید و در جریان روند نگهداری و تعیین تکلیف اموال قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ 15 December 2021
به گزارش تابناک کردستان، صبح امروز رئیس کل دادگستری استان کردستان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان و تعدادی از مسئولین استانی از انبار سازمان جمع آوری و نگهداری اموال تملیکی استان کردستان بازدید نمودند.
رئیس کل دادگستری استان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این انبار، اظهار داشت: هر چند موضوع نظارت بر انبار‌های اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان از یکسال گذشته در دستور کار بوده وبازدید‌های مکرری از این انبار‌ها انجام گرفته است و نتایج خوبی در جهت ساماندهی این انبار‌ها بدنبال داشته ولیکن بنا به دستور ریاست معزز قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف اموال تملیکی کشور، این بازدید صورت گرفته است و در استان کردستان که یک استان مرزی به شمار می‌رود با مقوله قاچاق برخورد جدی صورت می‌گیرد.
حجت الاسلام حسینی افزود: در جریان بازدید از انبار اموال تملیکی استان در جریان روندصحیح نگهداری اموال قرار گرفتیم و امیدواریم تا تکلیف اموال موجود در انبار‌های این سازمان در کمترین زمان ممکن روشن شود و پرونده‌های موجود در این خصوص در دادگستری و تعزیرات استان در حال رسیدگی است.
رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: وضعیت شرایط نگهداری کالا‌ها در این انبار رضایت بخش است ولکن کالا‌هایی که تاریخ انقضای مشخص دارند باید در سریعترین زمان به فروش رسیده و یا تعیین تکلیف شوند.
در ادامه این بازدید محمدجباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان نیز اظهار داشت: در طی یکسال اخیر بازدید‌های مکرری از انبار اموال تملیکی استان صورت گرفته است.
جباری افزود: بخشی از عدم تعیین تکلیف این کالا‌ها، عدم تسریع در پاسخگویی از سوی مراجع مربوطه به استعلامات است و در این خصوص بصورت جدی پیگیر‌های لازم از سوی مراجع پاسخگو را انجام خواهیم داد تا حقوق بیت المال و اموال مردم تضییع نشود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار