شب گذشته با تصادف خودروی وانت نیسان در محدوده آب حیات واقع در بخش سرفاریاب شهرستان چرام یک نفر فوت و یک نفر هم مصدوم شد .
کد خبر: ۱۰۱۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ 15 December 2021

شب گذشته با تصادف خودروی وانت نیسان در محدوده آب حیات واقع در بخش سرفاریاب شهرستان چرام یک نفر فوت و یک نفر هم مصدوم شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اورژانس زمان وقوع حادثه را ساعت ۲۰ و ۲ دقیقه اعلام کرده است که بر اساس این گزارش یکی از سرنشینان خودرو در دم فوت می کند و نفر دم و مصدوم که وضعیت وی وخیم گزارش شده بوسیله پایگاه اورژانس ۱۱۵ سرفاریاب چرام به بیمارستان امام خمینی( ره )دهدشت منتقل شد .
نقطه حادثه خیز همچنان قربانی می گیرد
پیگیری های تابناک کهگیلویه و بویراحمد نشان می دهد محل تصادف بخشی از جاده است که معمولا آمار تصادفات با فوتی های بالا را در پی دارد .
این بخش از جاده چند سال پیش هم باعث فوت شدن 9 نفر از اعضای یک خانواده چرامی شده بود و هر چند برخی اقدامات هشدار دهنده در محدوده پیچ های مذکور انجام شده است اما به نظر می رسد تاکنون تاثیر چندانی در جلوگیری از تصادفات نداشته است.
حادثه در محور یاسوج به چرام / نقطه حادثه خیز همچنان قربانی می گیرد
پیچ های جاده چرام به یاسوج معروف به جاده آب حیات یکی از نقاط بسیار خطرناک این مسیر است که با تغییری در مسیر آن معروف به پروژه واریانت جاده آب حیات باغچه سادات-سرفاریاب بخشی از پیچ های خطرناک حذف می شود.
در خصوص واریانت جاده آب حیات هم متاسفانه علیرغم پایان کار این پروژه اما چند هفته است به دلایل نامعلومی اجازه تردد از ان داده نمی شود این در حالی است که در آئین تودیع و معارفه فرمانداران جدید و قدیم چرام نسبت به این موضوع هم اعتراض شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار