متاسفانه خلف وعده یکی از آفت های این روزهای برخی مدیران شده است در حالی که در پیش گرفتن چنین روندی نه در شان ، یک مدیر نظام اسلامی است و نه در شان مردم ضمن اینکه اینگونه مدیران باید بدانند وعده های بی پایه و اساس و یا بی خیالی نسبت به وعده ها همه به پای نظام و حاکمیت نوشته می شود .
کد خبر: ۱۰۱۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 13 December 2021

خلف وعده برای هر انسانی عیب است ، برای کسی که مسئولیت دارد همینطور و برای مدیری که خود را در طراز جامعه اسلمی می بیند بسیار ناپسند و حتی می تواند مسئولیت شرعی هم داشته باشد!
چند هفته پیش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در گزارشی میدانی مشکلات منطقه بیدانجیر بخش سرفاریاب از شهرستان چرام را مورد بررسی قرار داد . در بخشی از این گزارش به مشکل آب منطقه اشاره شد . در بخش سوم سلسله گزارشات تابناک کهگیلویه و بویراحمد از منطقه بید انجیر گزارشی تحت عنوان "مسئولان می خواهند کاری کنند یا نه ؟ / آب در کوزه و ما گرد جهان می گردیم! + فیلم " مشکل آب منطقه بید انجیر مورد بررسی قرار گرفت .
در این گزارش آمده بود :مردم بیدانجیر در انبوه مشکلات ، متاسفانه با مشکل آب شرب هم مواجه هستند به گونه ای که به گفته برخی اهالی وضعیت تهیه آب با مشقت همراه است .
یکی از اهالی از اقداماتی در گذشته و ایجاد تاسیساتی برای تامین آب می گوید که به گفته وی پس از چند سال این تاسیسات بلا استفاده مانده است و مسئولی هم پاسخگو نیست !
وی می گوید : دولت ما فقیر نیست ! اجازه ندهید مردم اینگونه زجر بکشند ! باید با الاغ چند بشکه آب با طی مسافتی و صرف حدود 2 تا 3 ساعت بیاوریم ، حال این آب را برای شرب استفاده کنیم ؟ یا شست و شو و حمام؟
البته در هنگام حضور خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر آبفای بخش سرفاریاب که در بازدید حضور داشت بحث وجود برخی معارضات اجتماعی را در زمینه تکمیل طرح آبرسانی به روستاها مطرح کرد و ضمن آن وعده داد که این مشکل به زودی حل خواهد شد .
خلف وعده آبفا!
همانگونه که در گزارش بالا آمده است ، مسئولین آبفا قول حل شدن مشکل را به زودی ( اعلام شده بود دو تا سه روز آینده) را دادند اما اکنون پس از گذشت بیش از 3 هفته هیچ اقدامی صورت نگرفته است !
ضمن اینکه در این مورد به خصوص مسئولین آبفا باید بدانند محروم ترین مردم استان جامعه هدف آن ها هستند ، متاسفانه خلف وعده یکی از آفت های این روزهای برخی مدیران شده است در حالی که در پیش گرفتن چنین روندی نه در شان ، یک مدیر نظام اسلامی است و نه در شان مردم . از طرف دیگر اینگونه مدیران باید بدانند وعده های بی پایه و اساس و یا بی خیالی نسبت به وعده ها همه به پای نظام و حاکمیت نوشته می شود .
برچسب ها: بید انجیر ، آبفا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار