تابناک-جلسه تبادل نظر در خصوص نمایشگاه مهارت محور کم سرمایه بربا حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان و روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان برگزار شد .
کد خبر: ۱۰۱۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 09 December 2021

 

 

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،نمایشگاه فرصتهای شغلی مهارت محور کم سرمایه بر همزمان در سطح ملی با حضورجناب آقای مخبر معاون اول رییس جمهور و در سطح استانها با حضور استانداران در تاریخ 24/9/1400 افتتاح خواهد شد. از مهمترین اهداف این نمایشگاه ترویج فرهنگ اشتغال زایی مهارت آموختگان با سرمایه خرد و ارتقای فرهنگ کار و کارافرینی با تاکید بر مشاغل ارزان می باشد. در این نمایشگاه که در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک بندرعباس تشکیل می شود افراد آموزش دیده شاغل بصورت کاملا حضوری و با بهره گیری از ابزار و تجهیزات در محل نمایشگاه حاضر و ضمن معرفی آموزشهای طی شده بازار کار نسبت به ارائه تجربیات خود تا رسیدن به اشتغال اقدام می کنند.

اسما کریمی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان گفت : ارتقای فرهنگ کار در استان هرمزگان از اهمیت ویژه ای برخودار است لذا ضرورت دارد همه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان در خصوص اطلاع رسانی گسترده و همچنین معرفی مشاغل با سرمایه کم مشارکت حداکثری خود و دستگاه را فراهم نمائید.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار