هشدار
از روز گذشته تاکنون شرایط حاکم بر فضای استان به ویژه شهرستان های کهگیلویه و چرام اصلا عادی نیست چرا که فضای حزن و اندوهی عمومی سطح این شهر ها را فرا گرفته است.
کد خبر: ۱۰۱۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱ 08 December 2021

خطری جدی در کمین خانواده متوفیان و مصدومان حادثه اتوبوس

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز گذشته یکی از بدترین حوادث سال های اخیر برای منطقه کهگیلویه رخ داد و موجب داغدار شدن کل استان شد . حادثه برخورد یک تریلر به اتوبوس دهدشت - تهران باعث فوت و مصدومیت تعداد زیادی از مردم استان شد .

اعلام یک روز عزای عمومی در کهگیلویه
در پی سانحه تصادف اتوبوس دهدشت_تهران و جان باختن جمعی از همشهریان، در کهگیلویه یک روز عزای عمومی اعلام شد.
فرماندار کهگیلویه گفت : به مناسبت درگذشت جمعی از همشهریانمان در حادثه بامدار امروز سه شنبه در جاده کاشان_قم که همه شهروندان کهگیلویه را داغدار کرد فردا چهارشنبه ١٧ آذرماه در این شهرستان عزای عمومی اعلام می شود.
دارا کریمی نژاد افزود: هماهنگی های لازم در همکاری دستگاههای دولتی برای برگزاری مراسم تشییع جانباختگان حادثه دلخراش تصادف اتوبوس دهدشت _تهران انجام می شود .
خطری جدی در کمین خانواده متوفیان و مصدومان حادثه اتوبوس
خطری جدی در کمین خانواده متوفیان و مصدومان حادثه اتوبوس

از روز گذشته تاکنون شرایط حاکم بر فضای استان به ویژه شهرستان های کهگیلویه و چرام اصلا عادی نیست چرا که فضای حزن و اندوهی عمومی سطح این شهرها را فرا گرفته و متاسفانه دوری مسافت محل حادثه و عدم اطلاع مردم از جزئیات باعث شده است که بسیاری از بستگان مسافران اتوبوس حادثه دیده ، تصمیم به حضور در منطقه حادثه یعنی کاشان بگیرند چیزی که سخنگوی اورژانس ۱۱۵ این استان که با یک گروه عملیاتی از همه مصدومان حادثه تصادف اتوبوس مسافربری دهدشت _ تهران عیادت کردند و از نزدیک روند درمان آنان را ارزیابی و پیگیری کردند هم نسبت به آن هشدار جدی داد!
نیکویی نژاد ضمن اعلام این نکته که هماهنگی های لازم در خصوص اسکان همراهان مصدومان و در صورت نیاز انتقال و اعزام مصدومان انجام شده است ، از بستگان متوفیان و مصدومان خواست جز به قدر ضرورت ، از ازدحام و حضور در شهر کاشان خودداری کنند چرا که این تردد ها خود حادثه ساز خواهد شد.

به هر جهت اتفاق ناگوار حادثه اتوبوس دهدشت - تهران رخ داده و متاسفانه مصیبتی بزرگ هم گریبان هم استانی ها را گرفته است اما شرایط خاص این حادثه از جمله بعد مسافت نکته ای بسیار هشدار دهنده است و مردم خصوصا بستگان متوفیان و مصدومان باید کاملا هوشیار باشند و تصمیمات منطقی گرفته و ضمن صبر و حوصله پیشه کردن ، مراقب باشند که خود موجب بروز حوادث تلخ دیگری نشوند .

به نظر می رسد مسئولین استانی خصوصا در حوزه علوم پزشکی تلاش زیادی دارند که با حضور در محل (شهر کاشان) مراقب رسیدگی کامل و دقیق نسبت به مصدومان و کار انتقال پیکر متوفیان باشند . بنابراین لازم است صبر و حوصله و مدیریت منطقی  از تکرار یک حادثه دلخراش دیگر جلوگیری شود .

تصاویر / حضور پیگیر مسئولان علوم پزشکی استان در کاشان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار