سه شنبه 16 آذرماه مانوری با عنوان انفجار وآتش سوزی در شبکه گاز شهر یاسوج با مشارکت دستگاه های مختلف برگزار شد .
کد خبر: ۱۰۱۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۲ 08 December 2021

سناریوی انفجار وآتش سوزی در شبکه گاز شهر یاسوج + فیلم و تصاویر

سه شنبه 16 آذرماه مانوری با عنوان انفجار وآتش سوزی در شبکه گاز شهر یاسوج با مشارکت دستگاه های مختلف برگزار شد .
مدیر عامل شرکت گاز استان در حاشیه برگزاری این مانوv به تابناک کهگیلویه  وبویراحمد گفت :  معمولا گزارشاتی از آتش سوزی و انفجار شبکه های توزیع گاز دریافت می گردد که باعث ایجاد خطرات متعددی از جمله آتش سوزی ، انفجار، ایجاد خسارات مالی و جانی می گردد. بنابراین ضمن اطلاع رسانی و نظارت مستمر لازم است ادارات گاز نواحی ضمن پیش بینی تمهیدات ، از آمادگی لازم جهت مقابله با این حوادث برخوردار باشند.
رحمن خادم افزود : آتش سوزی و انفجار بر اثر برخورد بیل مکانیکی با شبکه توزیع گاز ، عملیات خرابکاری وتروریستی و هر دلیل دیگری ممکن است رخ دهد لذا در شرکت های گاز استانی یکی از وضعیت های اضطراری می باشد و این وضعیت جزء وضعیت های اضطراری با درجه ریسک بالا است که احتمال تبدیل شدن به بحران رادارد .
وی ادامه داد : انفجار و آتش سوزی در شبکه توزیع گازعلاوه بر خسارات مالی وجانی باعث قطع گاز منطقه ای می شود و بدنبال این قطع گاز ، آشفتگی در زندگی روزمره مردم پیش می آید ، لذا اهمیت و ضرورت انجام این مانور در شرکت های گاز استانی بویژه شرکت گاز شهرستان بویراحمد  (شهر یاسوج  ) احساس می شود.
خادم گفت : با هدف ایجاد آمادگی با توجه به دستورالعمل مشخص شده و مشارکت دستگاه هایی که در موقعیت واقعی چنین رخدادی لازم است ایفای نقش کنند ، این مانور برگزارشد.
وی ادامه داد : در این تمرین سعی شد که همه مراحل و دستورالعمل ها به نحو مطلوب اجرایی شود که پس از پایان مانور ، نشست بررسی و تجریه و تحلیل مانور برگزار می شود.
فیلم / سناریوی انفجار وآتش سوزی در شبکه گاز شهر یاسوج
تصاویر تکمیلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار