سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: از اول آبان ماه تمرینات خود را شروع کرده‌ایم و برای حضور موفق در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور آماده می‌شویم.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 20 November 2021

به گزارش تابناک قم، تیم دوم باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر که پشتوانه تیم لیگ برتری این باشگاه است برای حضور در فصل ۱۴۰۰ مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور آماده می‌شود، تیمی که تمرینات خود را در خانه بسکتبال قم انجام می‌دهد و منتظر شروع رقابت‌ها است.

نماینده بسکتبال قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور پنج روز در هفته در نوبت‌های صبح و عصر تمرین می‌کند تا آماده مصاف با رقبای خود در فصل جدید شود، تیمی که هدایت آن را امید موحدنژاد مربی سابق تیم ملی جوانان ایران بر عهده دارد و وی در خصوص روند آماده‌سازی تیمش به خبرنگار فارس گفت: تیم ما از اول آبان ماه تمرینات خود را شروع کرده و این هفته چهارم آماده‌سازی تیم است و تا کنون ۳۵ جلسه تمرینی را برگزار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: تیم دسته اولی شیمیدر قم متشکل از بازیکنان بومی قم و تعدادی از بازیکنان غیر بومی با میانگین سنی ۲۰ سال و ۲ ماه و میانگین قدی ۱۹۳ سانتیمتر است، شیمیدر در این فصل لیگ دسته اول بسکتبال ایران یک تیم بسیار جوان است و هدف از تشکیل آن با توجه به سیاست‌های باشگاه شیمیدر، پشتوانه‌سازی برای تیم سوپر لیگ است.

سرمربی تیم دسته اولی شیمیدر قم اضافه کرد: با توجه به این هدف و سیاست‌گذاری که باشگاه برای ما ترسیم کرده، سعی کردیم انتخاب‌ها و جذب بازیکن با این شرایط باشد، در مجموع روند تمرینات ما خوب بوده و از ابتدا تا انتهای هفته هر روز صبح و عصر بچه‌ها تمرین می‌کنند و آماده بازی‌ها می‌شوند.

وی در ادامه از تشکیل اردوی این تیم در تهران و برگزاری چند بازی دوستانه خبر داد و افزود: هفته آینده برای اردوی آماده‌سازی به تهران می‌رویم و با سه، چهار تیم سوپر لیگی بازی دوستانه برگزار می‌کنیم و انشاء‌الله برمی گردیم و برای مسابقات لیگ دسته اول کشور آماده می‌شویم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار