مدیر‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: انتخابات هیئت‌مدیره ‌نظام مهندسی ساختمان ‌بوشهر همزمان با سراسر کشور ۱۶ مهرماه در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 26 September 2015
تابناک بوشهر: فرزاد رستمی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه رعایت مقررات ملی ساختمان و ضوابط مقررات شهرسازی از اهداف فعالیت سازمان نظام مهندسی ساختمان است اظهار داشت: اکنون سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر دارای 4 هزار و 700 عضو است.

وی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان در رشته‌های گوناگون فعالیت ‌کند تصریح کرد: سازمان نظام ساختمان استان بوشهر در رشته های هفت گانه عمران، معماری، برق، مکانیک، شهرسازی، نقشه برداری  و ترافیک  فعالیت می‌کند و عضو می‎پذیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان 16 مهرماه در استان بوشهر برگزار می‌شود بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره از انتخابات تقویت و توسعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در معماری و شهرسازی و بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر حسن اجرای ساختمان‌ها است.

رستمی تاکید کرد: اعضا می‌توانند در انتخاب 9 نفر از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره برای یک دوره 3 ساله مشارکت کنند که تمامی تدابیر لازم برای مشارکت هر بیشتر اعضاء انجام شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار