استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: تغییر و تحولات مدیران، خلاقیت و نوآوری را در سازمان بالا می‌برد و از این جهت به نفع ساختار اداری و اجرایی است.
کد خبر: ۱۰۰۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ 06 November 2021

سید رضا مرتضوی روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: تغییر و تحول و ورود و اضافه شدن افراد جدید به سازمان موجب تقویت، پویایی و تلاش و کار بیشتر می‌شود.

وی اضافه کرد: رویکرد ما در این دوره این است که از فضای ورود یک فرد جدید به‌نظام اجرایی  در راستای تقویت و پویایی آن استفاده کنیم و ما باید تمام انرژی و استعداد خود در هر جا و هر پست و مقامی که هستیم بکار گیریم و تلاش کنیم تا بهترین و مؤثرترین کارها را انجام دهیم.
وی خاطرنشان کرد:برای تغییر و تحولات باید به سازوکار و مؤلفه‌های دانش، تعهد، هوش سازمانی توجه ویژه داشته باشیم.
مرتضوی بیان کرد: افرادی که در تغییر و تحولات به ما اضافه می‌شوند باید سبب جذب مردم شوند و به‌عنوان ذخیره راهبردی ما محسوب شوند.
استاندار اصفهان گفت: استقرار معاونت جدید هماهنگی امور عمرانی در این پست، موجب ارتقای مجموعه خواهد شد.
وی با قدردانی از معاون پیشین امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: ایشان در این دوره با مناعت طبع و بزرگواری و عمل خالص باخدا معامله کرد و فراتر از وظایف خود عمل کرد.
مرتضوی اضافه کرد: خداوند امانتی را برای یک دوره به ما داده و همه ما یک دوره‌ای برای کار، تلاش و خدمت داریم که باید از آن به بهترین نحو ممکن و با اخلاص استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :