در ادامه ی برنامه های خلاقانه سرپرست شهرداری لنده؛
سرپرست شهرداری لنده از تشکیل شورایارها در برخی از مناطق این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶ 30 October 2021

پیشنهاد طرح تشکیل شورایارها در مناطق کم برخودار لنده به شورای ششم+تصویر

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد- سرپرست شهرداری لنده گفت؛ طرح تشکیل شورایار در مناطق محروم و کم برخوردار لنده را با هدف تسریع در خدمات رسانی و رفع مشکلات و معارضات پیش روی شهرداری در توسعه زیر ساخت ها، با محوریت سهیم‌ کردن شهروندان در تصمیم‌گیری ها و اجرای اقداماتی که کیفیت زندگی آنان را ارتقا ‎دهد به شورای شهر لنده پیشنهاد خواهیم داد و تلاش خواهیم داشت تا با کمک خود مردم قدم های مثبتی برداشته شود.

مهندس جعفری با اشاره به نقش مردم در کارها افزود؛ چند منطقه تحت عنوان شهرک های چندگانه مدتی است با انباشتی از مشکلات به شهر لنده الحاق شدند که از حداقل های خدمات شهری بی بهره اند و شهرداری نیز در راه توسعه این مناطق با مشکلاتی همراه است که در طرح شورایار در نظر داریم به کمک خود مردم این مشکلات را به حداقل برسانیم.

جعفری مناطق شهرک فجر و سرآسیاب و بهاران را از جمله ی مناطق کم برخودار به لحاظ توسعه نیافتگی به نسبت با شهر لنده عنوان و گفت؛ در طرح شورایار به کمک همدیگر (شورای شهر، شهرداری، شورایارها که نمایندگان محلات هستند) بررسی و شناخت کمبودها، نیازهای اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی و رفاهی محله‌ها، اجرای پروژه‌های عمرانی و سایر برنامه‌های شهرداری قابل انجام است.

وی از جمله ی مهمترین مشکلات پیش روی شهرداری و شورای شهر را در توسعه زیر ساخت های شهری، (معارضات اجتماعی) عنوان و گفت، نمونه های بسیاری در این مناطق وجود دارد که لنگ همکاری مردم هستیم و لذا با دادن مسئولیت به خود مردم شاهد تسریع در توسعه زیر ساخت ها خواهیم بود.

جعفری با اشاره به لزوم مسولیت پذیری و همکاری همه ی شهروندان در راه رسیدن به شهری زیبا خاطرنشان کرد؛ یک شهر(چه خوب و چه بد) محصول مردمان آن است. مردمانی که در آن شهر زندگی میکنند و آن را می سازند و لذا اینجا شهر ما لنده نیز محصول همه ی ماست که باید تلاش کنیم  شهرمان در شان و منزلت فرهنگ، تفکر، اخلاق و دانش ما باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار