به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر بیان داشت:امسال، هم استانیهای عزیز بیش از ۸ هزار تماس با این سامانه برقرار که ۵۰ درصد از تماس گیرندگان از عملکرد کارکنان پلیس قدردانی کرده اند و این موضوع علاوه بر سنگینتر شدن وظیفه پلیس، موجب خواهد شد تا کارکنان با تلاش بیشتری برای تحقق امنیت و آرامش مردم تلاش کنند و این خود یک سرمایه اجتماعی است.
وی گفت: : از ابتدای سال تا کنون تعداد ۲۴۴ هزار و ۶۲۸ تماس مردمی با مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ ثبت شده که از این تعداد تماس ۷۴ هزار و ۴۹۵ تماس آنها عملیاتی و در راستای رسیدگی به موضوعاتی همچون نزاع و درگیری، سرقت و تعداد ۱۵۹ هزار و ۵۲۱ تماس با ارائه مشاورههای انتظامی پاسخ داده شده و تعداد ۱۰ هزار و ۶۱۲ تماس غیر قابل پیگیری بوده است.
سرهنگ القاصی مهر افزود:معاونت اجتماعی انتظامی استان با فعال کردن چارت مددکار اجتماعی در ۱۵ کلانتری در سطح استان و استفاده از کارشناسان و مشاوران مجرب از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۰ هزار پرونده در مرکز مشاوره و دوایر مددکاری اجتماعی کلانتریهای استان رسیدگی و ۷۲ درصد این پروندهها منجر به مصالحه شده است./ع
بیشتر بخوانید: |