کمبود زمین نداریم/ دولتی‌ها زمین‌ احتکار کردند

نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: «ما کمبود زمین نداریم بلکه برخی افراد و دستگاه‌های دولتی زمین‌ها را احتکار کرده‌اند که ما در طرح جهش تولید و تأمین مسکن راهکاری را برای حل این مشکل در نظر گرفته‌ایم.»
کد خبر: ۹۲۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ 01 December 2020

به گزارش تابناک فارس: محمد رضا رضایی کوچی توضیحاتی درباره طرح «جهش تولید و تأمین مسکن» ارائه داد و معتقد است که عملکرد دولت در حوزه مسکن بسیار ضعیف بوده و اگر مجلس به این حوزه ورود نکند، قطعاً قیمت مسکن روز به روز افزایش می‌یابد.

نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت فکر می‌کرد که طرح مسکنی را که متعلق به دولت قبل است، نباید تکمیل کند و با یک نگاه سیاسی با مسکن مهر برخورد و آن طور که باید و شاید به آن توجه نکرد.

وی ادامه داد دولت تصور می‌کرد که کشور اصلاً نیاز به مسکن ندارد و به همین دلیل به دولت بعدی توصیه می‌کند که فهم درستی از نیاز کشور در حوزه مسکن داشته باشد تا با کمک مجلس، مشکلات این بخش حل شود.

رضایی کوچی افزود: ما الان در تولید مصالح ساختمانی مورد نیاز مسکن خودکفا شده‌ایم و از سوی دیگر نیروی جوان تحصیل‌کرده هم برای تولید مسکن به اندازه کافی داریم و همچنین از لحاظ زمین هم کشور کمبودی ندارد و طبیعی است که ما نباید اصلاً کمبود مسکن داشته باشیم. مشکلات مسکن هیچ ارتباطی به تحریم‌ها ندارد و در شرایط تحریمی هم می‌توانیم مردم را صاحبِ خانه کنیم اما این مسئله مستلزم آن است که تولید مسکن در کشور فعال شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار