کسب رتبه دوم هیات ورزش صنعت آب و برق گیلان در ارزیابی دبیرخانه شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو

کد خبر: ۸۷۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳ 12 July 2020

دبیر هیات ورزش صنعت آب و برق گیلان و مسئول ورزش این شرکت از کسب رتبه دوم هیأت ورزش صنعت آب و برق گیلان در ارزیابی دبیرخانه شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو خبر داد.

تابناک/ حمیدرضا ناطقی دبیر هیأت ورزش صنعت آب و برق گیلان و مسئول ورزش شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به ارزیابی هیات های ورزش وزارت نیرو در سطح استان ها به تشریح محورهای مورد ارزیابی پرداخت و افزود: جلسات هیات ورزش صنعت آب و برق بصورت منظم، فعال بودن ورزش بانوان و همچنین آقایان همکار در قالب تیم های صنعت آب و برق استانی از مهمترین محورهای ارزیابی می باشد.

وی همچنین گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی علمی و عملی برای کارکنان و خانواده ها، جشنواره های ورزشی کارکنان در طی سال، حضور در مسابقات ورزشی وزارت نیرو طبق تقویم ورزشی، میزبانی مسابقات وزارت نیرو و همچنین انجام فعالیت های ورزشی برای همکاران در سطح شرکت ها از دیگر محورهای مورد ارزیابی استان ها می باشد.

ناطقی در ادامه یادآور شد: هیات ورزش صنعت آب و برق گیلان در راستای اجرای نظامنامه تربیت بدنی و گسترش ورزش همگانی، به رتبه دوم بین شرکت های صنعت آب و برق در منطقه ۲ کشور دست یافت.

گفتنی است: استان یزد با کسب ۱۰۳۲ امتیاز مقام اول، استان گیلان با کسب ۹۱۲ امتیاز مقام دوم و استان خراسان رضوی با کسب ۸۶۴ امتیاز مقام سوم را در این ارزیابی از آن خود نمودند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار