معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان :

نحوه سیاست کلی کشور افزایش خدمات الکترونیک است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان گفت: سیاست کلی کشور بر محوریت افزایش فعالیت ها برای خدمات الکترونیکی و هوشمند است.
کد خبر: ۷۷۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ 22 August 2019

ایوب درویشی با بیان اینکه توسعه دولت الکترونیک از اهمیت بالایی برخوردار است و سابقه این دوران طولانی از دهه ۸۰ خورشیدی در کشورمان با تحولات اداری آغاز شد و پس از آن رفته رفته شکل گرفت گفت: دولت تدبیر و امید در راستای افزایش دولت الکترونیک و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی همه دستگاه‌ها را مکلف به این موضوع کرده است و در مجموع سیاست‌های کلی کشور نیز به همراه مصوبات شورای عالی اداری و فضای مجازی بر محوریت افزایش فعالیت ها برای خدمات الکترونیکی و هوشمند تلاش می کند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان عنوان کرد: حوزه خدمات الکترونیک به کاهش هدررفت زمان مردم و افزایش بهره وری در کنار کاهش عبور و مرور و کمتر شدن شلوغی در اداره‌ها می انجامد و خدمات بهتری به صورت هدفمند به مردم ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به ساختار ناکارآمد و قوانین زیاد و فرایندهای اضافی به عنوان چالش های اصلی نظام اداری تصریح کرد: الکترونیکی شدن در کنار امنیت دولت الکترونیک، حفاظت از اطلاعات و انجام سامانه های هوشمند به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

درویشی به لزوم تحت پوشش قرار گرفتن تمامی روستاها به سامانه‌های ارتباطی تلفن و تلفن همراه اشاره کرد و گفت: پوشش ۲۵۰ روستای فاقد پوشش همراه در دستور کار قرار گرفته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار