رئیس اتحادیه صنف مشاوران معاملات املاک مشهد عنوان کرد:

رونق بازار مسکن مشهد از اواخر شهریور ماه

رئیس اتحادیه صنف مشاوران معاملات املاک مشهد با اشاره به بی‌رغبتی سرمایه‌گذاران به ساخت‌وساز مسکن در مشهد، گفت: پیش‌بینی ما این بوده که از اواخر شهریور بازار خرید و فروش مسکن در مشهد رونق پیدا می‌کند.
کد خبر: ۶۹۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 01 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی صادق عابدزاده امروز در گفت‌وگو با فارس از رونق بازار معاملات مسکن از اواخر شهریور ماه خبر داد و اظهار کرد: پس از گذشت فصل مدارس و به وی‍ژه بعد از ماه مبارک رمضان شاهد رونقی در بازار رهن و اجاره مشهد بوده‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر با وجود افزایش 15 تا 20 درصدی اجاره‌بها، رفت و آمد خوبی در بازار رهن و اجاره به وجود آمده اما در موضوع خرید و فروش و معاملات همچنان این رکود 2 ساله ادامه دارد و پیش‌بینی ما این بوده که از اواخر شهریور بازار خرید و فروش مسکن رونق پیدا می‌کند.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران معاملات املاک مشهد با بیان اینکه در حال حاضر شکاف بین عرضه و تقاضا در بازار مسکن بسیار زیاد شده، یادآور شد: رونق قابل انتظار در بازار مسکن هنوز ایجاد نشده و البته نباید از ذکر این نکته غافل شد که زنجیره‌ای از عوامل سبب رکود این بازار شده است.

عابدزاده با اشاره به رکود ساخت‌وساز و ارتباط آن با رکود بازار مسکن گفت: در شرایط رکود 2 ساله بازار مسکن شاهدیم که سرمایه‌گذار رغبتی به سرمایه‌گذاری در بخش ساخت‌وساز ندارند، پس در نتیجه این رکود در کاهش سرمایه‌گذاری در بازار ساخت و ساز مسکن تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گمانه‌زنی‌ها مبنی بر رونق بازار خرید و فروش مسکن از اواخر شهریور ماه پیشنهاد ما به متقاضیان خرید این بوده که پیش از فصل رونق، مبادرت به خرید مسکن و ملک کنند، چرا که همزمان با رونق در بازار شاهد افزایش قیمت‌ها نیز هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار