رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن خبر داد:

اعزام 150 نفر مُبلغ و مبلغه در ماه محرم 1440 در شهرستان بروجن

تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن؛ از اعزام ۱50 نفر مبلغ و مبلغه در ماه محرم 1440 در شهرستان بروجن خبر داد.
کد خبر: ۶۵۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 16 September 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن با اعلام این خبر گفت: در ایام محرم امسال  150 نفر مُبلغ و مبلغه اعم از روحانیون مستقر و خود استقرار، طرح هجرت، بومی و اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه قم، مشهد، اصفهان و دفاتر مراجع، در شهرها، بخش‌ها و روستاها این شهرستان به فعالیت تبلیغی می‌پردازند و مردم را با کلام و معارف اهل‌بیت (ع) آشنا می‌کنند.
حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: از تعداد ۱50 نفر مبلغ و مبلغه، ۱۱۱ برادر 39 نفر خواهر هستند که راهی مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان بروجن شده‌اند و به امر تبلیغ مشغول می‌باشند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، اقامه نماز جماعت، بیان احکام، آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه موضوع طلاق، مواد مخدر، احتکار، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، بیان ترویج سبک زندگی اسلامی و اهمیت مقابله باسبک زندگی غربی، بیان سیره عملی و فضایل اهل‌بیت به‌ویژه امام حسین (ع) ویارانش، از برنامه‌های تبلیغی روحانیون در ایام محرم برشمرد.
 وی ادامه داد: احیای امربه‌معروف ونهی از منکر، حجاب و عفاف، دوری از باورهای نادرست در کنار ترویج فرهنگ کار و تلاش، اقتصاد مقاومتی، ترویج سیره اهل‌بیت (ع) و معارف الهی تعاون و همکاری در جشن عاطفه‌ها و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی را از عمده فعالیت‌های مبلغین اعزامی عنوان کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن درباره نحوه اعزام مبلغین گفت: با درخواست و اعلام نیاز دهیاری‌ها، هیئت‌امنا و هیئت‌های مذهبی مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه، روحانیون به شهرها و روستاها این شهرستان اعزام می‌شوند.
حجت‌الاسلام صالحی افزود: مشکل عمده‌ی اعزام مبلغ در این شهرستان، مشکل مکان استقرار در روستاهایی است که فاقد خانه عالم هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار