معارفه جانشین عضو مستعفی شورای اسلامی شهر ساوه

تابناک : جانشین ،محمدرضا منصوری عضو شورای اسلامی شهر ساوه که برای شرکت در انتخابات مجلس از سمت خود استعفا داده بود معرفی شد
کد خبر: ۵۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 21 June 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی ، مراسم معارفه علی اصغر کریمی عضو جدید شورای شهر ساوه با حضور معاون استاندار و فرماندار ساوه و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار برگزار شد.

محمد بهاروند معاون استاندار و فرماندار ساوه در صحن علنی شورا گفت: منتخبین مردم باید به رای مردم احترام گذاشته و آنرا قدر بدانند و طبق قوانین و مقررات نسبت به رفع کاستی‌ها و نواقصی که می‌تواند در حوزه عمرانی و اجرایی وجود داشته باشد، انجام وظیفه کنند.

وی شوراها را پلی میان مردم و مسئولان دانست و اظهار کرد: در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، شوراهای اسلامی باید در برقراری ارتباط مردم و مدیران نقش سازنده‌ای ایفا کنند.

بهاروند با آرزوی موفقیت برای اعضای شورای شهر بیان کرد: اعضای شورای شهر ساوه با نگاه  توسعه همه‌جانبه و حل مشکلات مردم توانستند خدمات ارزشمندی در حوزه اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و... ارایه دهند.

گفتنی است پس از استعفای محمدرضا منصوری از ادامه عضویت در شورای شهر ساوه برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، علی‌اصغر کریمی  به عنوان عضو جدید در صحن علنی شورای شهر ساوه معرفی و سوگندنامه را قرائت کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار