حسن عسلی به عنوان رئیس شعبه تامین اجتماعی تفرش و فراهان منصوب شد

تابناک : طهماسبی مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی مراسم تودیع و معارفه رئیس شعبه های تامین اجتماعی تفرش و فراهان به 90 میلیارد تومان بدهی دولت به تامین اجتماعی اشاره کرد
کد خبر: ۴۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 17 June 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی ، مراسم تودیع و معارفه رئیس شعبه های تامین اجتماعی تفرش و فراهان در فرمانداری تفرش برگزار شد.

در این مراسم که طهماسبی مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی ، عباس صلاحی نماینده مردم تفرش ، آشتیان و فراهان نیز حضور داشتند با اعطا حکمی حسن عسلی به عنوان رئیس شعبه تامین اجتماعی تفرش و فراهان منصوب شد

طهماسبی مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: برقراری تعامل با همه روئسا، از وظایف اصلی مدیران تامین اجتماعی است.

وی با اشاره به فعالیتهای تامین اجتماعی اظهار کرد: با توجه به مسن شدن جمعیت کشور، ارائه خدمات درمانی به مردم از مسائل مهم است که باید برای آن برنامه ریزی بیشتری شود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه دولت 90 میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار است، افزود: پشتوانه اصلی تامین اجتماعی، دولت است که امیدواریم با اجرای تعهدات خود یا با پیش بینی برنامه های دیگر بتواند تعهدات خود را انجام دهد.

عباس صلاحی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، بهبود فضای اداری تامین اجتماعی تفرش، پیگیری برای بهره برداری درمانگاه تامین اجتماعی در تفرش، تعامل با کارفرما و کارگر، تکریم ارباب رجوع را از مهمترین اولویت های کاری رئیس جدید تامین اجتماعی تفرش عنوان کرد.

پیش از این حمید نوبخت به مدت 74 ماه ریاست این شعبه ها را برعهده داشته است

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
90 هزار میلیارد تومان نه 90 میلیارد تومان!
مدیر پایگاه اصلاح شد
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار