ديدار مديرعامل تراكتورسازی و سفير آلمان در تبريز

آجرلو: فوتبال آلمان می‌تواند الگوی خوبی برای ما باشد

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در تبريز با سفیر آلمان در ایران دیدار کرد‌.
کد خبر: ۴۸۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 21 August 2017
 در این دیدار آجورلو ضمن ارائه گزارشی از میزان محبوبیت و جایگاه این باشگاه در کشور اظهار داشت: تراکتورسازی در کشور ما میلیون‌ها هوادار دارد که از این باشگاه حمایت می‌کنند و این میزان عشق و علاقه برای یک باشگاه استثنایی است که نشان‌دهنده پشتوانه مردمی تیم ماست.‌

وی افزود: ما در باشگاه تراکتورسازی طرح‌های اقتصادی در نظر گرفتیم تا به سمت فوتبال حرفه‌ای پیش برویم و معتقدیم که این باشگاه یک تیم آماتور نیست و بایستی با وجود پتانسیل‌های موجود به سمت کسب درآمد و استفاده از ظرفیت های موجود برویم‌.

آجورلو با اشاره به نقاط قوت فوتبال آلمان گفت:ما در تیم و در فصل جاری به سمت جوان‌گرایی پیش می‌رویم و معتقدیم که فوتبال آلمان می‌تواند الگوی خوبی برای ما باشد.‌

مدیرعامل تراکتورسازی با طرح پیشنهاد همکاری‌های بیشتر این باشگاه با یکی از باشگاه‌های آلمانی تأکید کرد: انتظار ما از سفیر آلمان در ایران این است که به انتخاب خودشان یکی از تیم‌های مطرح آلمانی را شناسایی و به ما معرفی کنند تا با هماهنگی وزارت امور خارجه هماهنگی‌های لازم برای همکاری های بیشتر میان باشگاه تراکتورسازی و باشگاه آلمانی صورت گیرد تا شاهد گسترش مبادلات و همکاری ها بین 2 کشور باشیم‌.

میکائیل کلور برشتولد نیز در این دیدار گفت: من نخستین بار است که به تبریز سفر می‌کنم و خوشحالم که در این شهر حضور پیدا کردم و با مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی دیدار می‌کنم‌.

وی افزود: ارتباط فرهنگی خوبی بین ایران و آلمان وجود دارد و مطلع شدم که شهر تبریز نیز ارتباط خوبی با هامبورگ دارد و پرواز مستقیم بین این 2 شهر برقرارشده است‌.

سفیر کشور آلمان در ایران درباره دیدار با مصطفی آجورلو خاطرنشان کرد: همان‌قدر که دیدار با مقامات استان برایم مهم بود، دیدار با مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی نیز برایم ارزشمند بود، تراکتورسازی یک تیم پرهوادار است و از آنجایی ‌که فوتبال در هر 2 کشور محبوبیت خاصی دارد و در قلب مردمان ایران و آلمان جای دارد به این تیم نیز علاقه پیدا کردم‌.

کلور برشتولد تأکید کرد:بسیار علاقه‌مندم که اهداف و استراتژی‌های این باشگاه را بدانم و ایران می‌تواند در عرصه فوتبل یک کشور رقیب برای ما تلقی شود چراکه این کشور دریایی از استعدادهای ناب است که جوانان بااستعدادی دارد و تعداد چنین کشورهای پراستعدادی اندک است‌.

وی اظهار داشت: من شما را تشویق می‌کنم که به فوتبالتان ایمان داشته باشید و بدانید که در کنار بعد فنی در فوتبال شور و اشتیاق خاصی دارید که می‌تواند به پیشرفت فوتبال شما کمک کند‌.

در پایان این جلسه طرفین پیشنهاداتی برای افزایش تعامل میان فوتبال 2 کشور ارائه دادند و مقرر شد هماهنگی‌های مورد نیاز برای افزایش این تعامل در آینده صورت گیرد‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار