حیدر مصلحی در راهپیمائی روز قدس اصفهان:

چرا مجروحان داعشی در بیمارستان های صهیونیستی مداوا می شوند؟/ اطلاعات دقیق دارم امریکا درحال فروپاشی است/ اینکه یک روز موشک را زیر سوال برده و بعد از افتخارآفرینی آن را منتسب به خود کنیم عملکرد درستی نیست!

تابناک: 13 میلیون مقاله از اندیشمندان و استادان دانشگاه درباره فروپاشی آمریکا وجود دارد و منشا این فروپاشی انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۴۴۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 23 June 2017
تابناک اصفهان: حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در جمع راهپیمایان اصفهانی گفت:

*چیزی که در دنیای اسلام در حال شکل گیری است اتحاد عبری- غربی – عربی است تا قدس و فلسطین را به حاشیه ببرد.

* 13 میلیون مقاله از اندیشمندان و استادان دانشگاه درباره فروپاشی آمریکا وجود دارد و منشا این فروپاشی انقلاب اسلامی ایران است.

*چرا مجروحان داعشی در بیمارستان های صهیونیستی مداوا می شوند؟ چرا تعداد قابل توجهی هواپیمای صهیونیستی به عربستان می روند تا جلوی کودتای ولیعهد قبلی را بگیرند؟ 

*اقدام بسیار ارزشمند مجموعه موشکی سپاه در پیروی از تدبیر و برنامه فرمانده کل قوا بزرگترین افتخار را برای ایران داشت و صهیونیست ها را به هم ریخت و سردرگم کرد؛ این دقت، سرعت، مسافت و نقطه زنی برای آنان پیام داشته است.
 
*بر اساس اطلاعات دقیقی که دارم به حول و قوه الهی امریکا در حال فروپاشی است و منشا این امر انقلاب اسلامی است.
 
*کسینجر بیش از ۲۰ سال قبل گفته است برای توقف این ماشین قوی (نفوذ مکتب تشیع و انقلاب اسلامی در جهان) که را ه افتاده است هیچ راهی نداریم جز اینکه جنگ شیعه و سنی به راه بیندازیم. 
 
* وقتی بیداری اسلامی شکل گرفت استکبار سیلی ناگهانی از انقلاب خورد و درگیر سنگینی درون سیا شکل گرفت که چرا برای این امر طراحی مقابله نداشته‌اند.
 
*شلیک موشک به دیرالزور سوریه توسط سپاه که در پیروی از تدبر و برنامه رهبری به غنوان فرمانده کل قوا و ستاد کل نیروهای مسلح که با هماهنگی با مجموعه موشکی سپاه انجام شد، بزرگ‌ترین افتخار را برای هر ایرانی به همراه داشت و مجموعه آمریکا وصهیونیست‌ها را به هم ریخت.
 
*دشمنان بدانند برای به حاشیه بردن مسئله فلسطین کور خوانده‌اید، به حول و قوه الهی انقلاب اسلامی عرصه های مختلف را فتح و به زودی شاهد نابودی اسرائیل به پیش‌بینی رهبر خواهیم بود.
 
*وحدت در کشور و جلوگیری از دو قطبی سازی جایگاه ویژه ای دارد، افرادی که خواسته یا ناخواسته در راستای دوقطبی‌سازی کار می کنند بزرگترین جنایت را در راه شهدا و انقلاب اسلامی دارند.
 
*اینکه یک روز موشک را زیر سوال برده و بعد از افتخارآفرینی ان را منتسب به خود کنیم عملکرد درستی نیست.باید مسیر وحدت را پیش بگیریم تا حتی کوچک‌ترین مشکلات را حل کنیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار