ایجاد گشت های مشترک امر به معروف و نهی از منکر برای نظارت بر عملکرد اصناف یزد

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر یزد از آغاز بکار گشت های مشترک این ستاد همراه با اداره اماکن عمومی فرماندهی انتظامی و اتاق اصناف در این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰ 01 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛حجت الاسلام محمد فخرالدینی  افزود: با توجه به دستور العمل اجرایی ماه مبارک رمضان که از سوی ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور به منظور حفظ شئونات ماه مبارک رمضان و صیانت از فرهنگ دینی در این ماه مبارک ابلاغ شده ، 6 جلسه در موضوع های مختلف با گروه های مرجع تشکیل و مقرر شد فعالیت های فرهنگی و نظارتی در این حوزه با قوت بیشتر دنبال شود.
وی در مورد عملکرد گشت های مشترک برای نظارت بر عملکرد اصناف و بازار در یزد گفت: تاکنون عملکرد این گشت خوب و رضایت بخش بوده و به مواردی که مورد نظر سه بخش بوده تذکرات لازم داده شده است.
این مسئول خاطر نشان کرد: قرار است نتیجه فعالیت ها در دهه اول ماه مبارک رمضان جمعبندی و به مسئولان و دستگاه های ذیربط و رییس ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان ارائه شود تا تصمیم نهایی اتخاذ گردد.
فخرالدینی به اهمیت پیگیری فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و میان مردم اشاره کرد و گفت: برای تحقق این واجب دینی همه مردم و مسئولان اجرایی باید وظایف خود را انجام دهند.
وی افزود: تحقق کامل فریضه امر به معروف و نهی از منکر جلو بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی را می گیرد و یک وظیفه مهم و همیشگی محسوب می شود.
ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان برنامه های مختلفی را در طول سال اجرا می کند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار