تأیید صلاحیت 8هزار و 794 نفر در شوراهای اصفهان

تابناک: رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: هشت هزار و 794 نفر داوطلب پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان توسط هیئت‌های نظارت بر این انتخابات در شهرستان‌های استان احزار صلاحیت شدند.
کد خبر: ۴۱۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 22 April 2017
تابناک اصفهان: احمدرضا ضیایی، تعداد کل داوطلبان ثبت نام شده برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان را 10 هزار و 989 نفر اعلام کرد و افزود: از این آمار، چهار هزار و 504 داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و 6 هزار و 485 نفر برای انتخابات شوراهای روستاهای استان ثبت نام کردند.

وی اضافه کرد: 363 نفر از این افراد که 215 نفر آنها مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و 148 نفر مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای استان بود، انصراف دادند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان اظهارکرد: هیئت‌های اجرایی شهرستان‌های استان صلاحیت 10 هزار و 140 نفر را احراز کرده بودند که پس از بررسی در هیئت‌های نظارت شهرستان‌های استان این آمار به هشت هزار و 794 نفر کاهش یافت.

وی تعداد کل کرسی‌های شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان را سه هزار و 861 کرسی اعلام کرد و گفت: از این تعداد، 571 کرسی متعلق به شوراهای اسلامی شهرها و سه هزار و 290 کرسی متعلق به شوراهای روستایی استان است.

ضیایی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که صلاحیت آنها از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌های استان اصفهان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان احراز نشده می‌توانند از سوم تا 6 اردیبهشت شکایت خود را به هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان ارایه دهند.
 
وی افزود: هیئت نظارت استان ( انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا)، پس از رسیدگی و بررسی شکایت این داوطلبان، نظر خود را 17 اردیبهشت به فرماندارهای اصفهان اعلام خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار