ساماندهی تشکیلاتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد

کد خبر: ۳۶۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶ 24 January 2017

به گزارش تابناک یزد،مسئول طرح طلایه‌داران ستاد امر به معروف یزد با اشاره به ضرورت مشارکت عمومی در راستای اجرای دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر بین اقشار مختلف جامعه،‌ از تقسیم اعضای ستاد امر به معروف ونهی از منکر را به سه گروه طلایه‌داران، یاوران و یادآوران، خبر داد.

«محمد حاجی‌یوسفی» در نشست مشترک دبیران، مسئولان و معاونین ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های استان یزد با اشاره به این که تاکنون 72 دستگاه در سطح استان نسبت به معرفی ستادهای امر به معروف خود اقدام کردند، اظهار کرد: ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در استان به سه گروه طلایه داران، یاوران و یادآوران تقسیم می‌شوند.

وی گفت: طلایه‌داران به اعضایی اطلاق می‌شود که در حوزه‌های سازمانی مشخص سازماندهی شده و حسب مورد زیر نظر معاونت مردم به دولت و مردم و معاونت امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های نظامی و قضایی فعالیت می کنند.

حاجی یوسفی ادامه داد: طلایه‌داران دانشجو پس از سازماندهی در مرکز دانشگاه مربوطه و زیر نظر معاونت امر به معروف و نهی از منکر دولت به مردم فعالیت می کنند.

مسئول طرح طلایه‌داران ستاد امر به معروف یزد افزود: گروه یاوران امر به معروف شامل اعضای شاغل جذب شده در دستگاه های اجرای موضوع ماده پنج قانون خدمات مدیریت می شوند که پس از طی مراحل عضویت در گروه های امر به معروف و نهی از منکر دستگاه مربوطه سازماندهی شده و زیر نظر معاونت امر به معروف و نهی از منکر دولت به مردم انجام وظیفه می کنند.

وی در پایان دانش آموزان را اعضای گروه یادآوران امر به معروف دانست و بیان کرد: مدارس و مراکز آموزشی مربوطه حوزه استحفاظی فعالیت اعضای گروه امر به معروف و نهی از منکر یادآوران است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار