نیاز جدی آرامستان برازجان به ساماندهی

مسئول کمیسیون خدمات شهری برازجان گفت: ساماندهی آرامستان نیاز جدی شهر برازجان است. خبرگزاری فارس: ساماندهی آرامستان نیاز جدی شهر برازجان است
کد خبر: ۳۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶ 19 May 2015
تابناک بوشهر: قیصر ترک‌زاده عصر امروز در نشست کمیسیون خدمات‌ شهری شورای اسلامی برازجان اظهار کرد: برازجان بزرگترین شهر در شهرستان دشتستان و دومین شهر استان بعد از بوشهر است و برای رشد و اعتلای این شهر باید برنامه‌ریزی اساسی انجام شود.

وی افزود: مردم همواره همکاری و همراهی لازم را با شهرداری و شورای شهر داشته‌اند و امیدواریم با تلاش مضاعف بتوانیم خدماتی در خور شأن مردم ارائه کنیم.

مسئول کمیسیون خدمات شهری برازجان با تقدیر از خدمات مسئول ساماندهی بازار روز برازجان خاطر‌نشان کرد: خدمات در بازار روز مطلوب‌تر شده و امیدواریم این روند تداوم یابد.

ترک‌زاده تصریح کرد: بررسی مشکلات آرامستان و غسالخانه، بررسی مشکلات گلزار شهدا و همچنین کانال‌های دفع آب‌های سطحی مورد توجه ما قرار دارد و امیدواریم در کمترین زمان این دغدغه‌ها رفع شود.

وی با تأکید بر لزوم بهسازی غسالخانه با توجه به طول عمر آن، افزود: تأسیسات آب و برق آرامستان فعلی نیز وضعیت مناسبی ندارد و سرویس‌های بهداشتی آن نیاز به تعمیرات اساسی دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر برازجان با اشاره به نبود آمبولانس مناسب، تصریح کرد: مدیران آرامستان باید به‌طور مستقل و در محل آرامستان دفتر کار داشته باشند.

در ادامه حاضران در جلسه ضمن بررسی موارد مطرح شده، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار