یادمان شهدا در دانشگاه شیراز

در مراسمي با حضور معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و جمعی از اساتيد و دانشجويان از يادمان شهداي دانشجوي دانشكده علوم تربيتي و روان شناسي دانشگاه شيراز رونمايي شد.
کد خبر: ۳۴۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 11 December 2016
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در اين مراسم گفت: شهدا با نثار جان خود استقلال، امنیت و آرامش را به ما هدیه کردند و گراميداشت ياد و خاطره آن بزرگواران امري ضروري است.

سیدعلی محمدی اظهار داشت: شهدا  متعلق به گروه و طيف خاصي نيستند بلكه به همه ملت تعلّق دارند و براي دفاع از اسلام و كشور، جان خود را نثار كردند و براي ما افتخاري است كه ياد شهدا را گرامي بداريم و اين يادمان نيز با هدف فرهنگ سازي و  گسترش روحيه ايثار و شهادت اجرا شده است.
رونمايي از يادمان شهداي دانشجو در دانشگاه شیراز
وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو دوران دفاع مقدس، از مسئولین خواست تا در زمینه انتقال پيام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به دانشجویان و دانشگاهيان بیش از پیش اقدام نمایند.

مشاور رئيس دانشگاه شیراز در امور شاهد و ايثارگران نيز در اين مراسم گفت: دانشگاه شيراز افزون بر يكصد شهيد دانشجو تقديم اسلام و انقلاب كرده است.
دكتر ملازاده افزود : آثار اين شهدا جمع آوري شده و قرار است علاوه بر ارائه در دانشكده هاي دانشگاه شيراز ، به صورت كتاب انتشار يابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار