توزیع بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب بین کتابخانه کانون‌های مساجد اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در بین کتابخانه کانون‌های مساجد استان اردبیل توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ 26 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی کانون‌های مساجد اردییل، مصطفی آمون اظهار کرد: بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی در بین کتابخانه کانون‌های مساجد استان اردبیل توزیع شد.

وی افزود: این توزیع کتاب در قالب مشارکت حمایتی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سایر نهاد‌های فرهنگی بود که در بین کتابخانه‌های کانون‌های مساجد استان توزیع گردید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: ۵۹ کتابخانه باز و ۱۱۱ کتابخانه مخزن‌دار در سطح کانون‌های مساجد استان با بیش از ۲۰۰ هزار کتاب، توانسته زمینه ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در بین نوجوانان و جوانان مسجدی را فراهم کند.

آمون ادامه داد: همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی، اجرای طرح شنبه‌های کتاب با محوریت خانواده، اجرای طرح پالایش کتاب، برگزاری نشست اندیشه‌ورزی با حضور کتاب‌داران منتخب مساجد استان و بازدید از کتابخانه‌های مسجد نیز صورت گرفته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی یکی از ضروریت‌های فرهنگی امروز جامعه است که کتابخانه‌های مساجد در این اهتمام گام‌های موثری برداشته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار