از صندوق پر ماجرای سرمایه گذاری چه خبر ؟ + فیلم

در این فیلم که دستگاه قضایی از بخشی از جلسه مذکور منتشر کرده است ، علاوه بر برخی سخنان متهم ، دادستان مرکز استان به برخی سوالات مطرح شده پاسخ می دهد .
کد خبر: ۱۰۸۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲ 08 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ماجرای صندوق سرمایه گذاری محلی در شهرستان بهمئی هر چند از تب و تاب پیگیری های رسانه ای افتاده است اما سرمایه گذاران متعدد ان که حدود 16 هزار نفر می شوند همچنان در حالت بیم و امید منتظر خبری جدید هستند که البته به نظر نمی رسد با توجه به پیچیدگی و حجم پرونده قرار باشد به این زودی ها اتفاق خاصی رخ دهد .
به نظر می رسد دستگاه قضایی هم فعلا در دو حوزه در حال مدیریت موضوع به نحوی است که هم پرونده با دقت به سرانجام برسد و هم با انتشار گاه و بیگاه کلیپ هایی از نشستی که با حضور متهم ، برخی سرمایه گذاران و مسئولان سیاسی و قضایی برگزار شد به برخی پرسش های معمولی که این روزها مطرح می شود پاسخ دهد .
در این فیلم که دستگاه قضایی از بخشی از جلسه مذکورمنتشر کرده است ، علاوه بر برخی سخنان متهم ، دادستان مرکز استان به برخی سوالات مطرح شده پاسخ می دهد .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
تمام ورودی ها و خروجی ها که مشخصه اموالش هم که وقتی توقیف باشه مشخص شدنش مگه چقدر میخواد وقت ببره. دیگه چه پیچیده گی وجود داره که قراره به این زودی ها حل نشه. چرا دل مردم رو خالی میکنید.هر روز که دیرتر اقدام بشه چقدر از زندگی ها نابود میشه.ما پول فروش خونه مون که همه ی سرمایه زندگیمون بوده گذاشتیم اونم قرارداد شش ماهه بدون یه قرون سود، که جبران تورمی که در عرض یک ماه از فروش تا خرید خانه رو خونه ها اومد بشه. جبران که نشد هیچ از زمانی هم که پول گذاشتیم دیگه خونه ی خودمون رو بخواهیم برگردیم بخریم نمیتونم و خیلی ضرر کردیم.بیشترین ضرر رو ماهایی که هیچ سودی نگرفتیم کردیم. خواهشا هرچه سریعتر تکلیف پول مردمو مشخص کنید تا بیشتر از این ضرر نکنیم همین جوریشم اصل پولمون با این تورم نصف شده. شماهایی که اومدید به عنوان عدالت حساب این اقا رو مسدود کردین. این تورم هم در نظر بگیرید که هر روز دیرتر چقدر ضرر اضافه دیگه به مردم وارد میشه. طلا و دلار و مسکن روبروز گرونترو قدرت خرید مردم روز به روز کمتر. اگر این تورم ها و گرانی ها نبود مردم هم از سر ناچاری وارد همچین برنامه هایی نمیشدن.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار