حل مسائل شهری با مشارکت کارخانه‌های نوآوری

سیدعلی حسینی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: تلاش و همت مدیریت شهری شهرداری مشهد، آن است که ضمن فراهم ساختن زیرساخت هایی مانند کارخانه نوآوری مشهد، چتر حمایتی برای جوانان و قشر خلاق و نوآور باشد تا افراد و شرکت ها بتوانند ضمن هم افزایی و بهره گیری از تجارب و پتانسیل سایر مجموعه ها، مدل های کسب و کار خود را تکمیل و توسعه دهند.
کد خبر: ۱۰۸۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴ 19 December 2022

به گزارش تابناک رضوی، سیدعلی حسینی اظهار کرد: تلاش و همت مدیریت شهری شهرداری مشهد، آن است که ضمن فراهم ساختن زیرساخت هایی مانند کارخانه نوآوری مشهد، چتر حمایتی برای جوانان و قشر خلاق و نوآور باشد تا افراد و شرکت ها بتوانند ضمن هم افزایی و بهره گیری از تجارب و پتانسیل سایر مجموعه ها، مدل های کسب و کار خود را تکمیل و توسعه دهند.
وی افزود: از سویی دیگر، شهرداری ها در ابعاد مختلف شهری، دچار مسائل و دغدغه هایی هستند که حل مطلوب آنها، نیازمند افرادی متفکر و خلاق است که راه حل هایی نوآورانه برای آن ارائه نمایند.
حسینی خاطرنشان کرد: موضوعاتی همچون دستیابی به درآمد پایدار شهری، لزوم ارائهراهکارهایی برای کاهش هزینه ها، کاهش وابستگی سازمان های شهری به تجهیزات و ابزارهای خارجی، استفاده از فناوری های جدید و به روز در مدیریت شهری برای بهبود خدمات و افزایش کیفیت زندگی شهروندان، جز از طریق کمک افراد ایده پرداز و خلاق و همکاری با سایر شبکه های علمی و تخصصی انجام نمی‌شود.
وی افزود: لذا کارخانه نوآوری به عنوان یک خدمت عمومی به شهر مشهد، باید اولویت های خود را مسائل اولویت دار شهر مشهد قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار