یوسفی: رئیس جمهور هرچه سریعتر وزیر کار را مشخص کند

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تاخیر در انتخاب وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: رئیس جمهور هرچه سریعتر وزیر مورد نظر خود را به مجلس معرفی کند.
کد خبر: ۱۰۷۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ 12 October 2022

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا، با انتقاد از تاخیر در انتخاب وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان یک وزارتخانه مهم و هماهنگ‌کننده در کشور باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود تا بتواند با یک نقشه راه صحیح در مسیر خود حرکت کند.

وی افزود: متاسفانه در مدت اخیر دولت نتوانسته گزینه مناسبی را به عنوان وزیر کار به مجلس معرفی کند تا آن شخص از مجلس رای اعتماد بگیرد و به امور مهم حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی که از دغدغه های اصلی کشور هستند بپردازد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: تاخیر در انتخاب وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باعث شده تا این وزارتخانه نتواند برنامه‌ها و اقداماتی که به عنوان یک ستاد باید انجام دهد را اجرایی و عملیاتی کند.

یوسفی عنوان کرد: انتظار داریم رئیس جمهور هرچه سریعتر وزیر مورد نظر خود را به مجلس معرفی کند تا مجلس بتواند در خصوص آن شخص تصمیم‌گیری نهایی کند و وضعیت وزارت کار را نیز مشخص شود.

وی ادامه داد: مساله اشتغال به عنوان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم کشور و استان خوزستان موضوعی است که باید از سوی وزارت کار به عنوان یک وزارتخانه ستادی و هماهنگ‌کننده به بهترین شکل پیگیری شود و تاخیر در انتخاب وزیر قطعا مشکلاتی را برای اجرای برنامه‌أهای اشتغال به وجود می‌آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار