نمایش محشر تا 8 مهر در شیراز تمدید شد

اجرای نمایش میدانی «محشر» با موضوع معاد و سیره شهدا به دلیل استقبال فراوان مردم شیراز تا روز جمعه، ۸ مهرماه جاری تمدید شد.
کد خبر: ۱۰۶۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸ 26 September 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: مصطفی مفتاحی، تهیه کننده نمایش میدانی «محشر» امروز، ۴ مهرماه در جمع خبرنگاران در شیراز گفت: با توجه به استقبال بی‌نظیر و پر شور مردم شیراز، از اجرای نمایش میدانی «محشر» این نمایش که قرار بود تا ۵ مهر اجرا شود تا جمعه ۸ مهر تمدید خواهد شد و در شب‌های باقی مانده در یک سانس اجرا می‌شود.

وی افزود: بدین ترتیب این نمایش در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه این هفته و در یک سانس در ساعت ۱۹ در گود سیمان به اجرا درخواهد آمد و میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

تهیه‌کننده نمایش میدانی «محشر» اظهار کرد: عموم مردم می‌توانند برای تهیه بلیت رایگان به وب سایت www.namaticket.ir مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، اجرای نمایش بزرگ میدانی «محشر» به همت سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» و مرکز هنری رسانه ای محرم و با مشارکت شهرداری شیراز و فرماندهی سپاه فارس از ۲۲ شهریور در گود سیمان شیراز آغاز شده و تا ۸ مهر ادامه خواهد یافت و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب سایت www.namaticket.ir به صورت رایگان اقدام به رزرو بلیت کنند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار