استاندار همدان:

اجازه نمی‌دهیم برخی سومدیریت‌ها به اعتماد عمومی لطمه بزند

کد خبر: ۱۰۲۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹ 30 January 2022
به گزارش تابناک همدان، استاندار همدان، در آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان اسدآباد، گفت: حفظ سلامت مردم، به‌عنوان رکنی اساسی در کنار امنیت و معیشت از اولویت‌های دولت سیزدهم است از روزی که دولت آیت‌الله دکتر رئیسی، شروع به کار کرد، تزریق واکسیناسیون عمومی با جدیت تمام در اندک زمانی با شکلی گسترده انجام و اجرا شد. 

علیرضا قاسمی فرزاد ادامه داد:  امروز، با واکسیناسیونی که انجام شد، آمار کشته شدگان کرونا در حد گسترده‌ای کاهش یافت و با پیش از دولت سیزدهم قابل مقایسه نیست.
 
وی گفت:  توجه به معیشت مردم و تنظیم بازار، نیز در دستور کار دولت سیزدهم است.
 
استاندار همدان با اشاره به مشکلات و مسائلی در حوزه تامین کالا‌های اساسی در بدو تشکیل دولت وجود داشت گفت:  با تدابیری که انجام شد، امروز دیگر در زمینه ذخایر اکالا‌های اساسی مردم مشکل خاصی وجود ندارد. 

قاسمی فرزاد گفت:  در روز‌های آغاز به کار، شاهد کمبود مرغ در استان و ایجاد صف‌های طولانی بودیم، که اکنون به‌صورت روزانه صادرات مرغ از استان همدان انجام می‌گیرد. 


استاندار همدان یادآور شد:  افزایش قیمت زمین و مسکن طی چند سال گذشته یک چالش جدی ایجاد کرده است که  طرح ملی مسکن، برای حل مشکل مسکن و گرانی آن در دولت سیزدهم با جدیت تمام کلید خورده است. 


وی با بیان اینکه دولت سیزدهم ساخت و ساز ۴میلیون مسکن در کشور طی این ۴ سال را در دستور کار قرار داده است گفت: نهضت ملی مسکن، یک اقدام ملی و مهم است که می‌تواند بسیاری از مشکلات مسکن و گرانی آن را در سطح کشور حل کند. 

استاندار همدان گفت:  اشتغال و توجه به واحد‌های تولیدی، به عنوان یک هدف و رسالت در دولت سیزدهم تعریف شده است. 

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم برخی سومدیریت‌ها در سال‌های گذشته به اعتماد عمومی لطمه بزند خاطر نشان کرد:  تغییر مدیران سیاسی در امر گردش قدرت در نظام‌های مردم سالار یک امر طبیعی است. 


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار