مرگ دو دلیجانی به دلیل ابتلا به کرونا

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان با اشاره به فوت ۲ بیمار در دو روز اخیر، گفت: علت فوت دو بیمار ۸۷ ساله و ۹۴ ساله ابتلا به کرونا فوت اعلام شده است.
کد خبر: ۱۰۲۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ 24 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر عبدالرحیم فردوسی افزود: متاسفانه ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در سطح شهرستان دلیجان به صورت تصاعدی در حال افزایش است به طوریکه موارد بستری در بیمارستان امام صادق(ع) این شهرستان از صفر به ۳ مورد رسیده است.
وی با اشاره به افزایش دو برابری ظرفیت انجام تست rapid و pcr، تاکید کرد: تعداد نتایج مثبت ناشی از تست های مذکور هر کدام ۳ الی ۴ مورد افزایش یافته اند که این مهم خود زنگ خطری برای شهرستان است و باید مراقب بود.
دکتر فردوسی یادآور شد: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون عمومی تاکنون از میان جمعیت بالای ۱۲ سال شهرستان دلیجان، ۹۵ درصد دُز اول، ۸۵ درصد دُز دوم و ۱۷ درصد هم هر سه دُز واکسن خود را دریافت کرده اند.
رییس شبکه بهداشت و درمان دلیجان گفت: همچنین حدود ۹۰ درصد از جمعیت دانش آموزی نیز علیه ویروس منحوس ایمن شده اند.
وی به موقعیت جغرافیایی شهرستان دلیجان و مراودات گسترده با شهرستان های دیگر و حتی استان های همجوار، اشاره کرد و از مردم این شهرستان و روستاهای اطراف خواست تا با استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود نیز اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار