سید ناصر حسینی پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان باشت مشکلات و برخی مطالبات مردم منطقه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۹۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۳ 26 September 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت درمجلس شورای اسلامی گفت : استان ما استانی توسعه نیافته است و با داشتن نفت ،استان های دیگر به اتکاء نفت ما فربه شدند واین موضوع را با نمایندگان استانها جهت گرفتن حق طبیعی ومسلم استان در میان گذاشته ام.
سید ناصر حسینی پور افزود : انتظاری که از همه مدیران استان دارم این است ، باید هایی که باید باشد ولی در تقسیم ثروت سهم استان رعایت نشده مشخص گردد و سهم نمایندگان که باید پیگیر مطالبات استان باشد تفکیک شود تا ما بتوانیم در وزارتخانه ها پیگیری مطالبات استانی باشیم.
حسینی‌پور ادامه داد : باید در استان ، مدیریت جهادی حکمفرما شود وما تجربه ای از مدیریت جهادی در هشت سال دفاع مقدس داشته ایم و می توانیم از حق خودمان به نحو شایسته دفاع کنیم ،چرا که ظرفیت و پتانسیل های خوبی داریم و باید حداکثر توان خود را جهت تحقق آن ها به کار بگیریم.
سیدناصر حسینی پور افزود : امید می رود باشت در مقیاس شهرستان های هم ردیف خود همچون چرام ،لنده ،سی سخت وبهمئی دیده شود تا این شهرستان ها بتوانند طعم خوش مدیریت جهادی را به عینه لمس کنند .
سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه،ضمن تقدیر وتشکر از حضور صمیمی و سید ناصر حسینی پور ، این فرصت را غنیمتی گرانبها برای مجموعه مخابرات دانست و گفت ؛لطف و عنایت جناب عالی همیشه شامل حال مخابرات گردیده و رهنمودها وارشادات شما را در عرصه خدمتگذاری به مردمی که لایق خدمت بی منت هستند به عنوان یک اصل ومبنا فرا روی خود قرار داده وخواهیم داد.
امیری خاطر نشان کرد ؛ ان شاءالله در کمترین زمان ممکن در برطرف کردن مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در نقاط کور باشت ، بهبود وضعیت تلفن ثابت و اینترنت وهمچنین دیجیتالی کردن مرکز مخابرات باشت تلاش خواهیم کرد تامردم شریف این شهرستان طعم عدالت ارتباطی را لمس کنند.
وی افزود : در این راستا با توجه به نیازمندی‌های روستاییان به استفاده از اینترنت و افزایش خدمات رفاهی و ارتباطی ، راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در سه روستای آبدگاه ، چاه‌تلخ و اسلام آباد غورک در دستور کار قرار خواهد گرفت.
سید محمد هادی امیری در پایان از تغییر مرکز تلفن باشت از کامکار به دیجیتال خبر داد و گفت: پیگیر و تجهیز روستاهای بخش مرکزی تا رودبال به فیبر نوری هستیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار