رئیس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب طرح رتبه‌بندی معلمان و کاهش مشکلات این قشر، تحقق آموزش و پرورشی در سطح و تراز نظام اسلامی را بدنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۹۹۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷ 25 September 2021

عباس مقتدایی خوراسگانی افزود:  همه نهادها و سازمان ها باید بسیج شوند تا مشکلات و دغدغه های معلمان را کاهش دهند تا این قشر زحمتکش همه تلاش خود را برای اعتلای آموزش و پرورش بکارگیرند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: با آغاز بکار دولت جدید، فضای همدلی بیش از پیش بین مجلس و دولت ایجاد شده که این وفاق می تواند زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات کشور ازجمله مطالبات فرهنگیان باشد.

وی با بیان اینکه خبرهای خوشی برای فرهنگیان در راه است، افزود: مجلس شورای اسلامی بدنبال تصویب طرح رتبه بندی معلمان در مهر امسال است.

مقتدایی تاکید کرد: مجلس پیگیر مطالبات فرهنگیان است تا آن ها بتوانند آموزش و پرورشی منطبق بر سند تحول بنیادین و ابلاغیه‌های رهبر معظم انقلاب همچنین بر مبنای برنامه‌های پنجساله توسعه ارایه دهند.

به گفته وی، نتیجه این تصمیمات و برنامه ها تربیت دانش آموزانی در تراز نظام و انقلاب اسلامی خواهد بود. 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش اصفهان در بسیاری از زمینه ها در کشور پیشتاز است، افزود: معلمان اصفهان مطمئن باشند نمایندگانشان در مجلس شورای اسلامی، رسیدگی به امور معلمان را در اولویت قرار داده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار