گرامیداشت یاد و خاطره وکیل فقید دادگستری مرحومه زنده یاد حاجیه خانم سمیه موسوی نژاد و مجاهد و جانباز انقلاب مرحوم سید علی رحم موسوی نژاد در دهدشت برگزار گردید.
کد خبر: ۹۹۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ 22 September 2021

گرامیداشت یاد و خاطره وکیل فقید دادگستری مرحومه زنده یاد حاجیه خانم سمیه موسوی نژاد و مجاهد و جانباز انقلاب مرحوم سید علی رحم موسوی نژاد در دهدشت برگزار گردید.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، گروه کوهنوردی بلادشاپور در یکمین سالگرد و گرامیداشت یاد و خاطره وکیل فقید دادگستری ،مرحومه زنده یاد حاجیه سمیه موسوی نژاد و مجاهد و جانباز انقلاب مرحوم سید علی رحم موسوی نژاد در تپه های کوهبرد دهدشت همایش پیاده روی برگزار کرد.

سرپرست گروه کوهنوردی بلادشاپور ، گفت : امیدواریم که در آینده نیز از حضور پرشور و استمرار همکاری همنوردان در این مجموعه بهره‌مند و برخوردار باشیم و اینک که دور زمان و گردش ایام سلسله وصل را به نطاق فراق می‌کشد، رسن تسلی‌بخش خاطر ما مسرور خاطراتی است که در کنار هم زیسته‌ایم و در اندوه و شادی آن همراه و همگام بوده‌ایم.

محمد قبادیان ادامه داد :شور شیرین خاطرات تلاش‌های شما همواره در این مجموعه (گروه کوهنوردی بلادشاپور) که در جای جای آن اثر قدم‌های پشتکار و همت شما بر آن موج می‌زند به یادگار خواهد ماند.

قبادیان افزود: مجموعه کوهنوردی بلادشاپور در راستای مناسبت های فرهنگی ورزشی و فعالیت های محیط زیستی پیش قدم می باشد. لطف حق، یار و ساقی کوثر یاور همه همنوردان باشد.

تقدیر و تشکر خانواده موسوی نژاد از مجموعه بلادشاپور: بدین وسیله کمال احترام و قدردانی خود را از بذل محبت‌ها و الطاف خالصانه گروه کوهنوردی بلادشاپور که بانی این همایش بودند، خاضعانه سپاسگزار هستیم واذعان داریم که زبان قدردانی و شکرگذاری تمام و کمال در برابر محبت‌ها قاصر است امید است همگان مشمول عنایات خاصه ذات اقدس باری تعالی و اولیائش واقع شده باشیم. خانواده موسوی نژاد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار