در نخستین روز از هفته دفاع مقدس:
ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس، با گلباران مزار شهدا و رژه یگان های خودرویی و موتوری در شهرستان دنا آغاز شد.
کد خبر: ۹۹۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ 22 September 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، صبح امروز (چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰)، همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی، شهرستان دنا به همراه فرماندهان انتظامی و نظامی، جهت گلباران و عطر افشانی قبور شهدای هشت سال دفاع مقدس شهر سی سخت حاضر شدند.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان دنا در این همایش با بیان اینکه حیات نظام جمهوری اسلامی مرهون دفاع مقدس است افزود: 70 برنامه مختلف در هفته دفاع مقدس این شهرستان برگزار می‌شود که رژه خودرویی و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهیدان 8 سال دفاع مقدس در اولین روز از هفته دفاع مقدس انجام گرفت.

وی اظهار کرد:با توجه به وضعیت کرونایی شهرستان دنا امسال محوریت برنامه ما برگزاری همایشی تحت عنوان پیشکسوتان جهاد شهادت در سطح شهرستان بود که در این همایش از 150 رزمنده دوران دفاع مقدس تجلیل گردید.

ستوده نیا بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس،تجلیل از فرزندان نیروی های مسلح،حضور در نماز های جمعه دو شهر پاتاوه و سی سخت،افتتاح طرح های آب رسانی و مساجد و افتتاح تعدادی از منازل زلزله زده سی سخت را از دیگر برنامه های سپاه شهرستان دنا در هفته دفاع مقدس اشاره کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار