اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی در سال 99شد.
کد خبر: ۹۹۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹ 20 September 2021

اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی در سال 99شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی زندان های استان در آئینی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد دستگاههای برتر این استان در جشنواره شهید رجایی معرفی و از مدیر کل زندان های استان با توجه به کسب رتبه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی تجلیل شد.
در این آئین که با حضور استاندار و جمعی از مسؤلین اجرایی و دستگاههای مختلف استان در سالن استانداری برگزار شد 69 دستگاه اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفته که از برترین های آنان که با کسب بیشترین امتیازات حائزرتبه برتر شدند با اهداء لوح و هدایایی تقدیر شد.
در بخشی از متن لوح تقدیر اهدا شده از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد آمده ‌ است:
جناب آقای منصور بیژنی
مدیرکل محترم زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان
با سلام و احترام:
ارزیابی عملکرد دستگاهای اجرایی به طور دقیق و مستمر ضمن بهبود عملکرد به موجب پاسخگویی و ارتقاي اعتماد عمومی به آنها خواهد شد،به همین منظور عملکرد سال ۱۳۹۹ دستگاهای اجرایی استان در بعد شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفت و بر اساس نتایج مربوطه،ستاد جشنواره شهید رجایی استان آن دستگاه را به عنوان:دستگاه برتر استان در شاخص های عمومی و اختصاصی برگزید .
بدینوسیله از تلاش های قابل تحسین جنابعالی؛ مدیران و کارشناسان و کارکنان آن دستگاه در کسب این موفقیت تشکر و قدردانی می نمائیم.

رتبه برتر زندانهای استان درجشنواره شهید رجایی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار