رئیس شبکه بهداشت بویراحمد
رئیس شبکه بهداشت بویراحمد گفت : تا رسیدن دستورالعمل ها فعلا از طرف آموزش و پرورش فراخوانی برای واکسیناسیون دانش آموزان صورت نگیرد .
کد خبر: ۹۹۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲ 19 September 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد یزدانپناه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ، اظهار داشت : طی دوره شیوع کرونا هر وقت نیازمند نیرو یا فضا و امکانات برای مقابله با کرونا بوده ایم آموزش و پرورش نهایت همکاری را داشته است .
یزدانپناه افزود : هم اکنون هم که واکسیناسیون در سطح کشور سرعت گرفته است ، آموزش و پرورش در زمینه در اختیار گذاشتن توان خود از جمله فضا کاملا ما را یاری کرده است .
وی با اشاره به اعلام خبرهای مربوط به واکسیناسیون دانش آموزان گفت : از آموزش و پرورش تقاضا داریم که در این زمینه فعلا فراخوان یا اطلاع رسانی برای واکسناسیون دانش آموزان انجام ندهند چون که هنوز دستورالعملی در این خصوص برای ما ارسال نشده است .
یزدانپناه ادامه داد : برای واکسیناسیون دانش آموزان باید همه جوانب و تمهیدات در شهرستان دیده شود ضمن اینکه مشکلی برای اجرای واکسیناسیون نداریم اما باید منتظر دستورالعمل ها خاص واکسیناسیون دانش آموزان باشیم.
وی با اشاره به اعلام بازگشایی حضوری مدارس افزود : شبکه بهداشت و درمان بویراحمد آمادگی کامل برای آموزش دانش آموزان و اولیاء حتی در همه روستاها را دارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار