کد خبر: ۹۸۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ 22 July 2021

افزایش سهمیه آرد و مدت زمان فعالیت نانوانی های شهر سی سخت/شرح ساعات کار 6 ماهه اول و دوم سال 1400/تخلف 4 نانوایی سی سخت به سازمان تعزیرات ارسال شد/هر نانوایی 30 تا 45 کیسه آرد نسبت به سهمیه قبل افزایش سهمیه داشته است/مردم شکایات خود را با تلفن 124 ثبت کنندبه گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،فرماندار شهرستان دنا با اشاره به تعطیلی برخی نانوایی‌های سی سخت به دلیل کمبود آرد به تابناک گفت:با پیگیری و جلسات متعدد با مدیر عامل شرکت غله کهگیلویه و بویر احمد 12 تن آرد در اختیار نانوایی های شهر سی سخت قرار گرفت که در همین خصوص نیز 20 تن آرد در یک سال گذشته به سهمیه شهرستان اضافه شده بود.

فرماندار شهرستان دنا تاکید کرد:تشدید نظارت بر کار نانوایی ها توسط دستگاه های متولی صورت گرفته و با هرگونه تخلف در واحدهای نانوایی برخورد قانونی خواهد شد.

وی بیان کرد:ساعت کار 6 ماهه اول سال برای نانوایی ها در شیفت صبح از ساعت 6 صبح الی 8 ،شیفت ظهر از ساعت 10 صبح تا 12:30 ظهر و شیفت عصر از ساعت 17 تا 20:30 می باشد.

فرماندار دنا در ادامه شیفت بندی نانوایی ها برای سال 1400 ساعت کاری شش ماهه دوم سال را به شرح زیر بیان کرد:

شیفت صبح از ساعت 6 صبح الی 8 صبح ،شیفت ظهر از ساعت 10 صبح تا 12:30 ظهر و شیفت عصر از ساعت 15:30 الی 19 می باشد.

این مقام عالی  دولت در شهرستان دنا گفت:در ده روز گذشته برای چهار نانوایی گزارش بازرسی تخلف به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است و هر نانوایی نیز از یک هفته قبل از 30 تا 45 کیسه آرد نسبت به سهمیه قبل افزایش سهمیه داشته اند و آرد دریافت کرده است.

پناهی در پایان افزود:نانوایی های شهر سی سخت نه تنها دیگر بهانه ای برای تعطیلی باید داشته باشند بلکه مدت زمان فعالیت آنها نیز بیشتر گردده است و از تمام کسانی که تخلفی در این حوزه مشاهده می کنند می توانند ضمن گزارش به دستگاه های متولی با شماره تماس 124 شکایت خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/

افزایش سهمیه آرد و مدت زمان فعالیت نانوانی های سی سخت/شرح ساعات کار 6 ماهه اول و دوم سال 1400/تخلف 4 نانوایی سی سخت به سازمان تعزیرات ارسال شد/هر نانوایی 30 تا 45 کیسه آرد نسبت به قبل سهمیه دریافت کرده است/مردم شکایات خود را با تلفن 124 ثبت کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار