صبح امروز جلسه ستاد کرونای کهگیلویه درفرمانداری  برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ 19 July 2021
عرق شرم فرماندار کهگیلویه بعد از بازدید از بیمارستان دهدشت/آقای "یزدان پناه" با پنکه نمی توان به جنگ کرونا رفت!
صبح امروز جلسه ستاد کرونای کهگیلویه درفرمانداری  برگزار شد.
دارا کریمی‌نژاد،فرماندار کهگیلویه در این نشست اظهار کرد: بستریهای کرونا در شهرستان رو به افزایش است و هر چه جلوتر می‌رویم مشکلات ناشی از توزیع ناعادلانه امکانات در بیمارستان دهدشت بیشتر نمایان می‌شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه از مجموعه علوم پزشکی گلایه داریم،تصریح کرد:آقای یزدان‌پناه سری به دهدشت بزنید ببینید در بیمارستان چه خبر است! با پنکه نمی‌شود به جنگ کرونا رفت.
کریمی‌نژاد با بیان اینکه امکانات سرمایشی تنها بیمارستان سه شهرستان در سطح دهه 60 موجود است، شدت گرما در نبود تجهیزات سرمایشی مطلوب را متذکر شد و افزود: بیمار نمی‌داند تب گرما است یا کرونا و کادر درمان به سختی این شرایط را تحمل می‌کنند.
رئیس ستاد کرونای کهگیلویه گفت: 11 میلیاردی که مرتب وعده می‌دهند احتمالا در این دولت تزریق نمی‌شود اگر هم برسد با توجه به تقسیم بندی بین بیمارستان‌ها مبلغ ناچیزی به دهدشت خواهد رسید.
کریمی‌نژاد اضافه کرد: بیش از اندازه به مردم کهگیلویه ظلم شده است؛ امیدواریم وضعیت غیر قابل تحمل کهگیلویه را آقای یزدانپناه و وزارت بهداشت ببینند و برای رفع آن ورود کنند.
وی با اشاره به اینکه گرمای دهدشت تا مهر ماه ادامه دارد، گفت: سیستم سرمایشی بیمارستان اورژانسی درمان شود.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه در بازدید شب گذشته از بیمارستان عرق شرم ریختم، گفت: استفاده از پنکه قابل انکار نیست ما دیدیم و این وضعیت زیبنده نیست.
کریمی‌نژاد واکسیناسیون را باعث تزریق امید در جامعه دانست و افزود: با این حال مردم نباید از اصول مراقبتی فاصله بگیرند متاسفانه 70 درصد مردم ماسک استفاده نمی‌کنند و این خطرناک است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار