فرماندار شهرستان دنا خبر داد:
فرماندار شهرستان دنا از افزایش سهمیه آرد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۷۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵ 19 July 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد،فرماندار شهرستان دنا با اشاره به تعطیلی برخی نانوایی‌های سی سخت به دلیل کمبود آرد به تابناک گفت:با پیگیری و جلسات متعدد با مدیر عامل شرکت غله کهگیلویه و بویر احمد 12 تن آرد در اختیار نانوایی های شهر سی سخت قرار گرفت.

فرماندار شهرستان دنا تاکید کرد:تشدید نظارت بر کار نانوایی ها توسط دستگاه های متولی صورت گرفته و با هرگونه تخلف در واحدهای نانوایی برخورد قانونی خواهد شد.

وی بیان کرد:ساعت کار 6 ماهه اول سال برای نانوایی ها در شیفت صبح از ساعت 6 صبح الی 8 ،از شیفت ظهر از ساعت 10 صبح تا 12:30 ظهر و شیفت عصر از ساعت 17 تا 20:30 می باشد.

فرماندار دنا در ادامه شیفت بندی نانوایی ها برای سال 1400 ساعت کاری شش ماهه دوم سال را به شرح زیر بیان کرد:

شیفت صبح از ساعت 6 صبح الی 8 صبح ،شیفت ظهر از ساعت 10 صبح تا 12:30 ظهر و شیفت عصر از ساعت 15:30 الی 19 می باشد.

این مقام عالی  دولت در شهرستان دنا گفت:در ده روز گذشته برای چهار نانوایی گزارش بازرسی تخلف به تعزیرات ارسال شده است و هر نانوایی نیز از یک هفته قبل از 30 تا 45 کیسه آرد نسبت به قبل آرد دریافت کرده است.

پناهی در پایان افزود:نانوایی های شهر سی سخت نه تنها دیگر بهانه ای برای تعطیلی باید داشته باشند بلکه مدت زمان فعالیت آنها نیز بیشتر گردده است و از تمام کسانی که تخلفی در این حوزه مشاهده می کنند می توانند ضمن گزارش به دستگاه های متولی با شماره تماس 124 شکایت خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار