با حضور معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور
آیین تکریم و معارفه مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور معاون توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید کشور در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱ 18 July 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این ایین از زحمات ۸ ساله ارسلان حسن پور مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد تقدیر و آقای کاظم حاجی پور به عنوان سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد.
معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی کشور در این آیین گفت: همدلی و همکاری کارکنان صندوق عامل مهمی برای برای خدمت مطلوب به مردم و رضایت مندی آنان است.
علی رضا همتی گفت: صندوق کارآفرینی امید در سالهای اخیر اقدامات خوب و نوآورانه ای انجام داده که منجر به رونق تولید و اشتغال درجای جای کشور شده است.
وی تفاهم نامه با بیش از ۵۰ دستگاه و حمایت از تولیدات روستایی و کسب کارهای خرد و زود بازده را از برنامه صندوق کارآفرینی امید کشور عنوان کرد وگفت: تلاش می کنیم در سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از کسب کارها حمایت نماییم تا بستر برای شکوفایی و رونق تولید و اشتغال فراهم گردد.

ارسلان حسن پور مدیر سابق صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه به بیان گزارشی از فعالیتهای صندوق کارآفرینی امید استان در ۸ سال گذشته پرداخت و از تعامل و همکاری خوب نماینده محترم ولی فقیه دراستان وامام جمعه یاسوج، حضرت آیت الله ملک حسینی نماينده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان فعلی و قبلی مجلس شورای اسلامی، استاندار سابق و فعلی، مدیران دستگاههای مختلف اجرایی و همکاران صندوق کارآفرینی امید در سطح استان تقدیر کرد.
وی گفت: در ۸ ساله گذشته
تعداد ۱۸۴۵۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۹۱۸ میلیارد ریال توسط صندوق کارآفرینی امید استان پرداخت شده که نسبت به دوره مشابه رشد ۱۱ برابری را نشان می دهد.

کاظم حاجی پور سرپرست جدید صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در سخناني گفت: با تعامل و همدلی با مجموعه همکاران تلاش می کنیم در راستای ماموریت‌های صندوق کارآفرینی امید گامهای بزرگی در راستای تولید و اشتغال برداریم

در پايان اين جلسه نیز با حکم مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور ارسلان حسن پور مدیر سابق صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد به عنوان مدیر منطقه ۹کشور که شامل استانهای همدان، لرستان، ایلام ، کردستان و کرمانشاه می باشد معرفی شد. و حکم کاظم حاجی پور به عنوان سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد به وی اعطا شد . 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار