رئیس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد از آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه دهم در هنرستان کشاورزی‌ آیت الله ملک حسینی یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶ 16 July 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد کاووس کشاورز با اعلام این خبر گفت: تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ با همکاري اداره‌ کل آموزش وپرورش استان در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات تاسیس شد.
وی با بیان اینکه این هنرستان به شکل شبانه روزی به کادری مجرب و توانمند اداره می شود گفت: جهت ادامه تحصیل دانش آموزان در پایه دهم در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج پذیرای دانش آموزان است.
رئیس مرکز تحقيقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد به موفقیت‌های این هنرستان در سالهای گذشته اشاره کرد وگفت:
کسب رتبه اول جذب دانش آموز در میان هنرستانهای کشور ، راهیابی بیش از ۱۷ نفر از اولین فارغ‌التحصیلان این هنرستان به دانشگاههای فنی وحرفه ای کشور و کسب رتبه در مسابقات فرهنگی در کشور بخشی از این موفقیتها ست.
کشاورز افزود: ۱۲ نفر از دانش آموزان هنرستان‌ کشاورزي آیت الله ملک حسینی یاسوج در سال تحصیلی گذشته به مشهد مقدس اعزام شدند که ۴ نفر از دانش آموزان این هنرستان در جشنواره رضوی در میان هنرستانهای کشور موفق به کسب رتبه شدند.
مدیر هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی یاسوج نیز گفت: هنرستان کشاورزي آیت الله ملک حسینی در روزهای شنبه تا چهارشنبه پذیرای ثبت نام دانش آموزان پایه دهم در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات از اقصی نقاط استان کهگیلویه وبویراحمد هست.
سید ولی موسوی ارتقا کیفیت آموزشی و مهارتی را از برنامه های این هنرستان عنوان کرد وگفت:تلاش می ‌کنیم با استفاده‌ از کادر آموزشی ، اساتید مجرب و فراهم نمودن امکانات خوابگاهی زمینه را برای تحصیل دانش آموزان خوب این دیار در رشته های کشاورزی همراه با آموزش باکیفیت ایجاد نماییم.
وی افزود: هنرستان کشاورزی حضرت آیت الله ملک حسینی یاسوج در میدان جهاد ابتدای بلوار کشاورز واقع شده است که با تعامل خوب متولیان کشاورزی استان و آموزش وپرورش زیرساختهای آن برای آموزش تخصصی دانش آموزان در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات فراهم شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار