انتقاد در خطبه های نماز جمعه لنده؛
در خطبه های نماز جمعه این هفته ی لنده نسبت به عدم موفقیت اشتغالزایی در طرح محرومیت زدایی بنیاد علوی در لنده انتقاد شد.
کد خبر: ۹۷۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱ 16 July 2021
موانع عدم موفقیت طرح پیشرفت و آبادانی لنده در بخش اشتغال شناسایی شود+تصویر
به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و با بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید محمود ا الهی نیا برگزار شد.
حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لنده با اشاره در پیش بودن شهادت امام محمد باقر ع گفت: مدت امامت این امام 20 سال بود و دوره امامت ایشان دوران آرامی بود و از این فرصت جهت نشر معارف اسلامی استفاده زیادی کرد وهزاران حدیث از وی به یادگار مانده است.
 
وی با اشاره به روز عرفه گفت: روایات زیادی درباره اهمیت این روز بیان شده و یکی از آنها روز بخشش گناهان و استجابت دعاست و قرائت دعای روز عرفه از بافضیلت ترین اعمال این روز است.
حجت الاسلام الهی نیا در ادامه از عید قربان به عید بندگی و مبارزه با نفس یاد کرد و گفت: عید قربان عید پیروزی حضرت ابراهیم و حضرت اسماعیل و حضرت هاجر است که درس خداشناسی و اخلاص و بندگی به بشریت دادند و از یک امتحان سخت سربلند بیرون آمدند و الگو شدند.
 
خطیب خطبه های نماز جمعه لنده  سالروز تاسیس شورای نگهبان را تبریک گفت و این نهاد را در کلام امامین انقلاب با قداست خواند و اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی  وظیفه سنگینی بر عهده این نهاد انقلابی گذاشته شده که صیانت از اسلام و جمهوریت و آرائ مردم است و علی رغم هجمه های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی ماموریت خود را به درستی انجام داده است.
 
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در ادامه  به روز بهزیستی و تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: جامعه هدف اداره بهزیستی جامعه ای است که باید مورد احترام همگان قرار بگیرد و ماموریت مقدس  این عزیزان کمک به کسانی است که به دلایل مختلف مشکلاتی دارند.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت؛ در روز چهارشنبه 23 تیر ماه مسئولان استانی لطف کردند چندین پروژه را در سطح شهرستان کلنگ زنی کردند ضمن تشکر انتظار می رود در این وعده ها صادق و شفاف باشند تا مردم به دولت و نظام بی اعتماد نشوند.
وی افزود: در کنار کلنگ زنی وعده های دیگری هم دادند  که تکمیل جاده های روستایی و منتهی به  گلزار شهدای گرانقدر بود که حقیقتا ما شرمنده خود شهدا و خانوادهای آنها هستیم و بارها تذکر داده شد که امیدواریم این نگرانی پایان بپذیرد و همچنین جاده های روستایی که در بحث تولید منشا خیر و برکت هستند تکمیل شوند.
 
الهی نیا در مورد پروژه جاده و پل تراب لنده گفت: قرار بود این پروژه 18 ماهه درست شود اما متاسفانه 6 سال از آغاز این پروژه می گذرد و هنوز افتتاح نشده و  تبدیل به یک عقده ایی در دل مردم شده است.
 
امام جمعه موقت لنده گفت: توجه به جاده لنده به تشان ضروری است چرا که دادن وعده و عمل نکردن به وعده ها در شان مسئولین نظام نیست و حق مردمی که برای حفظ انقلاب از همه چیز خود گذشتند نیست و واقعا انسان از این عملکرد دلش می گیرد ما از این تریبون درخواست به حق مردم را در اجرایی کردن پروژه های کلنگ زنی شده و عمل سازی وعده های داده شده اعلام می کنیم.
حجت الاسلام الهی نیا با اشاره به مشکلات شهرستان گفت: ضمن تبریک به منتخبین شورا اما باید بپذیریم که شهر ما دارای مشکلات زیادی است و حالت شهر ما مثل یک قبرستان قدیمی است و شهری که با مدیریت درست با توجه به وسعت کمی که دارد  می شود کارهای خوبی در آن انجام داد.
 
امام جمعه موقت لنده در پایان گفت: ظرفیت بنیاد علوی در شهرستان ظرفیت بالایی است و با ورود این مجموعه به شهرستان انتظار می رفت با تاسیس چند کارخانه مشکل اشتغال حل شود و حداقل 2000 نفر در این کارخانه ها مشغول به کار شوند اما در عمل از این اشتغال زایی خبری نیست و هدف بر رفع مشکل اشتغال بود اما این مهم محقق نشده است که امیدواریم در مدت باقی مانده موانع عدم موفقیت طرح پیشرفت و آبادانی لنده برای اشتغال پایدار جوانان منطقه شناسایی شود و این ماموریت ها به درستی انجام بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار