فرماندار دنا خبر داد:
فرماندار شهرستان دنا گفت: بازسازی ها در مناطق زلزله زده دنا همچنان ادامه دارد و اکثرا در مرحله بتن ریزی و دیوار چینی هستند.
کد خبر: ۹۷۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳ 16 July 2021

آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان دنا

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، عبدالحمید پناهی در خصوص آخرین روند بازسازی ها در شهرستان زلزله زده دنا گفت: بازسازی ها همچنان ادامه دارد در این راستا حدود ۷۰ درصد منازل بازسازی شده در شهرستان دنا در مرحله بتن ریزی، کف و ۳۷ درصد در مرحله دیوارچینی است.

فرماندار دنا گفت: تعداد ۸۶ واحد ساختمانی فاقد سند مالکیت بودند که پروانه و وام آنها باید دارای سند باشد، این موضوع در شورای تامین مطرح شد و با توجه به گواهی استعلام شورا و نامه شهرداری به صورت موقت روند بازسازی، از طریق این دو نامه ادامه پیدا می کند.

وی به ۸ الی ۹ واحد ساختمانی که زمین آنها دارای مشکلات طرح تفضیلی است اشاره کرد و گفت: واحدهایی که دارای مشکلات طرح تفضیلی هستند مصوب شد مسکن و شهرسازی در قالب اقدام ملی زمین در اختیار آنها قرار دهد تا وام اقدام ملی و وام بازسازی در اختیار آنها قرار داده شود.

این مسئول با بیان اینکه در روستاها روند بازسازی ها در حال انجام است، گفت: تخصیص اعتبارات بلاعوض در روستاها دچار تاخیر شد که با پیگیری از منابع داخلی بنیاد مسکن مقرر شد از هفته آینده بحث بلاعوض به حساب آنها پرداخت شود و کسانی که مرحله سقف را اجرا کرده اند و مهندس ناظر این موضوع را تایید کند بالای ۸۵ درصد از اقساط به صورت بلاعوض در اختیار آنها قرار داده می شود.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار