مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰ هزار و ۱۱۴ دستگاه کولر آبی امروز چهارشنبه بین مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند این استان توزیع شد.
کد خبر: ۹۷۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ 15 July 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، قباد مبشریافزود : این اقدام با توجه به گرمای هوا و نیاز مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و افراد نیازمند کهگیلویه و بویراحمد و به وسایل سرمایشی انجام شده است. 
وی افزود: اولویت توزیع این تعداد کولر آبی با ساکنان مناطق محروم، خانواده ‌های بی ‌سرپرست و مددجویان بدون هیچگونه وسیله سرمایشی بوده است. 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این تعداد کولر آبی از محل اعتبارات کمیته امداد استان و کمک های  نیکوکاران بومی و غیربومی خریداری ‌شده است. 
مبشری عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از آغاز فعالیت تاکنون خدمات ارزشمندی را به مددجویان زیر پوشش  ارائه داده و هرگونه اقدامی نیز برای حمایت از جامعه هدف خود انجام می ‌دهد. 
وی ابراز داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی می‌ توانند کمک‌ های خود برای کمک به مددجویان زیر پوشش و افراد  نیازمند استان را از طریق دفاتر کمیته امداد اهدا کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
این بار هم ناعادلانه کی باید عدالت رعایت بشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار